Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön mies, ja useista eri lähteistä on sanottu että minun pitää etsiä työtön nainen...Mutta mistä ns. "normaaleja" työttömiä naisia löytää?

Vierailija
12.04.2022 |

Oma tilanteeni on siis se, että pitkäaikaisesta työttömyydestä huolimatta olen erittäin aktiivinen sosiaalisesti, treenaan salilla, urheilen, harrastan monenlaista, vierailen ystävieni luona autollani, en juo/polta/käytähuumeita, olen lihaksikkaassa kunnossa salitreenin ansiosta, Käyn 6 viikon välein parturissa, hygienia kunnossa ja hampaat tarkastutan/hoidatan useammin kuin kerran vuodessa, pukeudun siististi, asuntoni on siisti ja hyvin sisustettu.

Mistä siis löydän kaltaiseni "normaalin" työttömän naisen?
Kaikki pitkäaikaistyöttömät naiset jotka olisivat olleet vapaina ovat olleet näiden summia; Elämänhallinta täysin hukassa, kämppä kuin kaatopaikka, jatkuvaa dokausta/alkoholismia, runsasta tupakointia, erittäin epäsiisti vaatetus, väkivaltaisuutta, huumeita, krooninen rahapula, elintavoista johtuvaa liikalihavuutta, erittäin epäsiisti olemus/vaatetus/hygienia, ainoat aktiviteet tyyliin televiosta "roskaohjelmien" katsominen ja baarissa käyminen silloin kun on rahaa...

Mistä siis löytäisin kaltaiseni työttömän naisen, kun sellaisen minä kuulemma ansaitsen (en työssäkäyvää)?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sitä edellistä ketjuasi.

Vierailija
2/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin, vätys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa pyörittää samaa ketjua uutena joka päivä, on aikaa mennä ulos ja pyytää jotain naista treffeille. 

Vierailija
4/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs sellainen on?

Vierailija
5/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet sitten urakalla käynyt tupakoivien, lihavien työttömien naisten kodeissa???

Minkä ihmeen takia? Kun jo ensimerkit on täysin turn-off?

Vierailija
6/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs sellainen on?

Eli muistihäiriökin jo vaivaa. ☹

Vierailija
7/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeellä voisi olla joku, mutta ei ehkä sitten kuitenkaan urheile.. tai riippuu toki taudista.

Vierailija
8/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä aloitat tän saman länkytyksen? Onko sulla dementia? Sun "useat lähteet" on yhtä kuin ne useat aloitukset, mitä sä tänne olet tehnyt ja niihin vastattu. Eihän sulla muuta elämää ole.

Vierailija
9/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein sano näin mutta käytä nyt vähän niitä aivosoluja, jooko.

Enstes. Miksi olet työtön edelleen mutta muuten elät noin hyvin? Et halua tehdä töitä vai jokin vaikeasti työllistävä ala?

Vierailija
10/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs arvoja sulla on, haaveita mitä haluat elämääsi naisen kanssa? Mikä on poliittinen kantasi, pidätkö lapsista, eläimistä ja osaatko puhua / ajatella kunnoittavasti muista. Onko sinulla mitä kriteerejä asioihin?

Vierailija
11/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki "positiiviset" itsestäsi luettelemat asiat on aivan yhtä tyhjän kanssa, koska olet TYÖTÖN. 

Vierailija
12/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin töihin meno, sitten vasta nainen!

Vierailija
13/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitää olla ”normaali”.?

Vierailija
14/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kunnon tytöt löytyy kun avaa kunnolla silmänsä ja näkee ne näkymättömät harmaa hiirulaiset. Ne, jotka ei tuo itseään tykö. söpöt, ujot, viehättävät ja hiljaiset.

Täällä leivotaan, lenkkeillään, luetaan, opiskellaan kieliä itsenäisesti, lauletaan kuorossa, siivotaan, kokkaillaan, hoidetaan taloutta, että säästöjä tilillä, omataan järkevät päihteettömät päivät ja ollaan terveitä, hoikkia ja söpöjä.,....mutta silti miehet on mut kiertäny kaukaa..... jossai vika...... jotain mätää kai....en ole bimbo tempparityttö...... h...a

Ps. Niille huutelijoille, miksen mene töihin, olen tällä hetkellä työkkärin omaehtoisessa koulutuksessa. Tulevaisuus tulossa. Toivon mukaan!

Vierailija
15/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunta?

Vierailija
16/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehistä on liikaa vaivaa, pysyn ennemmin omissa oloissani.

työtön, " normaali" nainen

Vierailija
17/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön mies ja minulle ei ole vaikeuksia naisten saamisessa. Olen tietysti 180cm, komea, laiha ja vaan panen niitä kerran ja sitten heitän pihalle minun 26m itsemurhaakuutiosta.

Vierailija
18/19 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvillä naisilla on ihan samanlaiset ongelmat kuin mainitsemillasi työttömillä naisilla.

Vierailija
19/19 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan terve ja "normaali" pysyy työttömänä koko ikäänsä, ainakin jos on alle 50v. Eli ehkä ap:n kannattaa suunnata etsintänsä yli 50-vuotiaisiin työttömiin.