Jos mies on ammatiltaan hoitaja, tekee se hänet 100% kuumemmaksi!
Mieshoitajilla on hyvät sosiaaliset taidot. Paljon ennemmin ottaisin hoitajamiehen kuin insinöörimiehen. Harmi, että hoitsumiehet kyllä napataan töissä ja jopa koulussa hyvin äkkiä varatuiksi.
Kommentit (60)
Mun tuntemat mies hoitajat ei kyllä ole kaikki varattuja mutta useimmat kiinnostuneet minun kannaltani "väärästä" sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat mies hoitajat ei kyllä ole kaikki varattuja mutta useimmat kiinnostuneet minun kannaltani "väärästä" sukupuolesta.
Minun tuntemani mieshoitaja on kyllä naimisissa naisen kanssa ja heillä kaksi yhteistä lasta.
Ja töissä ei voi tietää kuka on vapaa ja kuka varattu kun sormuksia ei saa pitää.
Olen ihan oikea mieshoitaja. Kun kuumuuskertoimeni on alunperinkin 0, niin mitä se hyödyttää jos se tuplaantuu? :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Mun mies on sairaanhoitaja ja aika tavallinen mies on.
Ainakin mun silmiin on komea, tumma ja pitkä mies kun on.
Mutta tavallinen siinä mielessä, että on ihan putkiaivoinen perusmies.
Tämä ei tarkoita huonoa sairaanhoitajaa, vasn sitä, että on tavallinen mies, joka tekee tavallista työtä.
Ehkä siitä joskus maksetaan tavallinen palkkakin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 2 mieshoitajaa jotka ovat miehistä kiinnostuneita. Muut ovat heteroita. Tunnen alalta parisataa ihmistä kun olen itsekin siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. Mutta naishoitajat varmaan käyvät kuumana.
Eivät käy. Käyvät kuumana lääkäreitä kohtaan.
Hahaa mun mies oli ennen hoitsu, mutta nyt opiskelee insinööriksi (välillä käy edelleen hoitojana koulun ohella töissä) :D eli on molemmat~
Mä olen toista mieltä. Mun miespuolista työkavereista ne on ollut pahimpia ämmiä, vaikka ihan heteromiehiä ovatkin. Sitten on näitä kukkopoikia varsinkin ensihoidossa. No, ehkä mulla on käynyt vaan huono tuuri. Tunnen kyllä pari oikein kivaa hoitajamiestä muuta kautta, mutta ei mua kyllä sytytä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemani mieshoitaja on kyllä naimisissa naisen kanssa ja heillä kaksi yhteistä lasta.
Entäs sitten?
Kyllä mäkin tunnen yhden kansanedustajan joka käyttää huumeita, yhden narkkarin joka käy töissä, ja yhden miehen joka puhuu tunteistaan ja vihaa jääkiekkoa.
Oletko kuullut sanonnasta "poikkeus, joka vahvistaa säännön"?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tarkoita huonoa sairaanhoitajaa, vasn sitä, että on tavallinen mies, joka tekee tavallista työtä.
Joo, jos lakkaa tekemästä kolmivuorotyötä, niin saattaa saada ihan normiliksaa. Nyt on reippaasti ylipalkattu.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kaapissa oleva vässykkä se "miehesi" on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Kyllä mäkin tunnen yhden kansanedustajan joka käyttää huumeita, yhden narkkarin joka käy töissä, ja yhden miehen joka puhuu tunteistaan ja vihaa jääkiekkoa.
Oletko kuullut sanonnasta "poikkeus, joka vahvistaa säännön"?
Mä oon mun mieheltä kyllä ymmärtänyt, että suurin osa hoitaja miehistä on heteroita kuten hänkin on. Mutta kuulemma mieshoitajilla on ongelma, että osa asiakkaista seksuaalisesti ahdistelee heitä (esim jotkut vanhat papparaiset) niin ehkä siksi luulet heitä homoksi, koska välillä miesasiakkaat seksuaalisesti ahdistelevat heitä? :S
Ei kai se ammatista ole kiinni jos mies on hot.
Mutta tämä on mies minun makuuni. Ja vieläpä sairaanhoitaja. Wow.
Tämä on kyllä totta. Ottaisin mielelläni hoitsumiehen.