Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka, johon olette kyllästyneet?

Vierailija
12.04.2022 |

Lohi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi!

Ostin sitä vielä vuosi sitten ihan jatkuvasti kunnes yhtäkkiä iski stoppi enkä sen jälkeen ole syönyt enää palaakaan.

Vierailija
2/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa. Semmoinen opiskeluaikojen k**vakäsi-pizzerian lätty. Ihan sama mitä täytteitä niin maistuu samalle pas*alle. 

Sushiin alkaa myös mennä hissukseen maku.

Joulutortut, laatikot jne. Kerran vuodessa menee, mutta ei se mikään mieluinen makuelämys ole ollut enää vuosiin.

Vierailija
4/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsa. Semmoinen opiskeluaikojen k**vakäsi-pizzerian lätty. Ihan sama mitä täytteitä niin maistuu samalle pas*alle. 

Sushiin alkaa myös mennä hissukseen maku.

Joulutortut, laatikot jne. Kerran vuodessa menee, mutta ei se mikään mieluinen makuelämys ole ollut enää vuosiin.

Oulussa tummat miehet tekee maailman ihanimmat pizzat ja voisin vaikka elää pelkästään niillä

Vierailija
5/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ma sanon kuulkaa teille, jotta

kropsuuhin ei kyllästy ikinä

Vierailija
6/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto. Ei ihmekään että tilttasi, vaikka asun yksin tein aina kahdeksan litran kattilallisen.

Vierailija
7/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropsut on hyviä  Mutta oottako syöny mokkoosia. Ne vasta hyviä on.

Vierailija
8/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat ja jauhelikastike, nimenomaan ruskeakastikkeseen niin kyllästynyt, teen sitä joskus kun perunoiden kans ei sovi esim tomaattipohjainen josta pidän.. Tokihan niitä muitakin olisi, mutta se on sitten opettelussa se..Mies tekee perunoiden lisukkeeksi ruskeankastikkeen, ei vaan maistu.

Vierailija
9/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi tosiaan tökkii.

Vierailija
10/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falafelit. On tullut syötyä niin usein, että nyt alkaa jo tökkiin.

Vierailija
11/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi!

Ostin sitä vielä vuosi sitten ihan jatkuvasti kunnes yhtäkkiä iski stoppi enkä sen jälkeen ole syönyt enää palaakaan.

Minä kävin tuon saman läpi, olin pari vuotta ilman sushia, mutta sitten palasin syömään sitä. Nyt syön kuitenkin vain vegesushia, muihin en koske. ap

Vierailija
12/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaalilaatikko on alkanut tökkiä, olen syönyt sitä n. viisi päivää putkeen, mutten usko, että tämä on lopullista. Pitäisi varmaan syödä sitä pari päivää, pakastaa loput ja syödä ne myöhemmin. Itsetehtyä hernekeittoa ja makaronilaatikkoa olen tehnyt turhan usein, ne tökkivät eikä ole halua tehdä niitä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän