Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOKSINEN SUHDE

rikki
12.04.2022 |

Useamman vuoden parisuhde alkaa olla kai vihdoin takanapäin ja fiilikset on ristiriitaiset.
Puoliso on ollut alusta alkaen toksinen ja redflageja on näkynyt jo ensimmäisten kuukausien aikana ja silti vaan sokeesti luotin siihen. Kaiken tämän jälkeen meillä on kuitenkin yhteiset lainat, lapsi, lemmikki ja koti (vuokralla onneksi)!

Piste iin päälle oli, kun mies henkisesti petti mua tai en tiedä mikä olisi oikea sana kuvaamaan. Netin kautta tutustui naisiin ja suhde heidän välillä oli seksuaalinen, kuitenkin ilman fyysistä kontaktia. Mies antoi naisille rahaa.
Saadessani tietää tästä olin varma, että lähden, mutta tietenkin hän sai minut ylipuhuttua jäämään.
Suhde ei ollut enää entisellään ja myös minä ajauduin pettämään. Se on asia mikä mua kaduttaa kaikista eniten, koska olen pitänyt pettämistä aina asiana jota en koskaan tekisi…
Senkin mies hyväksyi ja väkisin koittaa pitää mua tässä suhteessa. Luulin pettämisten olleen pakokeinoja pois tästä toksisesta suhteesta, mutta ei.

Haluan pois mutta en pääse. Mies yrittää lepyttää mua varaamalla ulkomaanmatkoja ja lahjomalla tavaroilla. Ystävät käskevät mua lähtemään ja ajattelemaan itseäni ja omaa arvoani. Kerran ystäväni haki jo minut pois, mutta tulin takaisin.
Jos heille kävisi näin sanoisin ja tekisin myös kyllä samoin.
Ystävien mielestä olen muuttunut täysin ja itselläni myös sellaisia fiiliksiä, etten tunne enää itseäni.
Jos vuosia pidetään ”vankina” omassa kodissa, niin vähemmästäkin masentuu.

Laitoin asuntohakemuksen jo itselleni ja lapselleni, mutta tiedän että jos mainitsen asiasta miehelleni, hän saa puhuttua mut ympäri ja jäämään. Hän ottaa aina itkukortin ja rakastan sua helvetisti ja me muututaan kortin. Koskaan meillä ei ole ollut fyysistä väkivaltaa, luojan kiitos.

Eniten huolettaa pieni viaton lapsi, mitä hän on joutunut kokemaan. Saako hän koskaan nähdä mitä on oikea rakkaus ja onko hänen elämä onnellista kahdessa kodissa. Miten hän reagoi kun äiti ja isi ei olekaan saman katon alla.
Oma jaksaminen myös mietityttää. Olen vuosia ollut toisen armoilla.. osaanko elää itsenäistä elämää, masennunko enemmän.
Miten 2v:n kanssa pärjää kaksiossa? Miten autolaina puretaan? Miten pärjään rahallisesti?

Tarviin vertaistukea ja vinkkejä ❤️

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi