Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mulla pakettiautomaatissa 2 pakettia, mutta ei oikein olisi varaa niihin.

Vierailija
12.04.2022 |

Eli hänkin vai en? Nää on hullut päivät ostokset. Ja joo mulla on ongelma tiedän sen. Oon kuntoutustuella joten rahat on pienet.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on hiustuotteita arvo 70€ ja toinen kasvotuotteita ja arvo 68€, molempia tarvitsin, ainakin kasvotuotteet. Nyt ihonhoito ihan retuperällä. Mutta jokainen euro on lisää velkaani jota yli 2000€ osa on silmälaseista.

Ap

Mä sain edelliset silmälasit 0e. Tuttava osti itselleen ja sai lahjakortin: osta 2, saat kolmannet ystävälle ilmaiseksi ja lahjoitti ilmaiset minulle. Toki ne ois yrittäny myydä kalliimpia sankoja ja kaikenlaisia lisäjuttuja, mutta päädyin 0e laseihin.

Vierailija
42/43 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI: Aina pitäisi osata huolehtia Raha- asiansa niin , että kaikkien pakollisten maksujen jälkeen jää käyttörahaa!

Pitää suunnitella , tarkka budjetti, kuukausittainen tai viikko kerrallaan näin ei , tulisi ikävää yllätystä siitä että ei olekkaan varaa ,

Maksaa tilaamaan ostoksia.

Pitäisi Osata hillitä , ostohimoa.

Ja todellakin , harkita mitä oikein tarvitsee?

Kyllä tietysti jos joku vaate esim.

On mennyt pieneksi tai hajalle sillin voi ostaa sen Välttämättömän vaatteen .

Itselläni on sähköinen säästölipas käytössä, se on kätevä kun maksan Visalla , menee sääatölippaaseen 2€

, Ja näin ollen , minulla on jonkin moinen " pesämuna"

Sille varalle jos, sattuu niin ,että tulee yllättävä meno ( en tarkoita juhlia!)

Jos sairastuu ja joutuu käymään lääkärissä, ja siitä tulee lasku.

Silloin minulla on säästettynä pahan päivän varalle ,rahaa

Näin selviän siltä katasrofikta , että olisin elänyt yli varojeni.

Aina pitää olla , säästöä kaiken varalta.

Rupea säästämään sinäkin.

Ja harkitsemaan tarkkaan Tarvitsetko todella, jotakin vaatetta tai laitetta ?

Jos sinusta tuntuu, että on välttämätön silloin , säästät

Jostakin huolehdit kuitenkin pakolliset maksut( puhelin, sähkö, vuokra/ vastike, mahd. lämmityslulut jos asut omakotitalossa).

Jos on auto niin , onneksi pakollinen liikenne vakuutus,

Tarvitsee maksaa joko kerran vuodessa tai kahdesti vuodessa.

Kuitenkin huomattava pitää, ja käyttää katsastukses.

On olemassa vielä, sellainen säästötili, johon saa laittaa säästöön neljä kertaa ilmaiseksi sen jälkeen maksaa 10€

.Se rajoittaa kyllä , sen säästötilin käyttöä

Ja sieltä voi siirtää myös , siirtää köyttötililke rahaa samoin neljä kertaa vuodessa.

Karttuvat tuottotili itsellä on myös semmoinen.

Enkä ole sieltä kovin siirellly rahaa, näin minulla on pieni summa aina kaiken varalta.

💰💸👛🪙.

Hyvää säästämistä vaan.

Niin tilamaasi tuotteet voi palauttaa jos sinulla ei ole nyt varaa niitä maksaa.

Mutta seuraavalka kerralla on jos rupeat säästämään , et osta turhakkeita.

Suosi ruoassa tarjouksia, osta välttämättömiä.

Tässä hyvät neuvot kaikille meille! Vielä lisäisin, että ostaa vain sen hintaista mihin on varaa. Jos elää tukien varassa niin järkikin sanoo, ettei voi hankkia kalliita luksus-tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt noutamassa paketit ja palautat. Älä nyt ala miettimään ettet kehtaa hakea ja palauttaa pakettia R-kioskille, tiedätkö mikä määrä siellä kulkee paketteja edestakaisin? Palauttaminen on täysin normaalia, sinulla on siihen oikeus, eikä kukaan ihmettele sitä.

Joo, kyllä me harkitsevammat ostajat mielellämme maksamme tuotteiden hinnoissa yritykselle aiheutetut lisäkulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän