Kaipaisin keskusteluseuraa Uskovista..
Vaikka sähköpostitse/palstan kautta.. Tukea ja tietoa olisin vailla. Mulla on kauhea tarve tulla uskoon ja olenkin jo tavallaan, tai en minä tiedä itsekään.. Jos joku vois rupatella, niin olis ihanaa!
Kommentit (9)
Voit käydä vaikka polvillesi. Pyydä rukouksessa Jeesukselta syntisi anteeksi, puhdistamaan sinut kaikesta pahasta. Pyydä Jeesusta sydämeesi ja omista itsellesi se, mitä Jeesus sinulle antaa. Jeesus on luvannut antaa syntisi anteeksi ja Häneen uskoville iankaikkisen elämän. Hän on luvannut rauhan sinulle, joka uskot Häneen Vapahtajanasi. Rauha ei ole sellaista, mitä maailma antaa, vaan se rauha on enemmän kuin ihminen pystyy ymmärtämään.
Lue Raamattua, aloita Johanneksen evankeliumista.
Jos sulla on joku uskova ystävä, pyydä hänet luoksesi ja kerro kuulumiset. Jos ei ole, kerro silti jollekin, mitä rukoilit ja että olet tullut uskoon. Hakeudu uskovien tilaisuuksiin. Jos olet ev.lut, hyviä paikkoja on varsinkin herätysliikkeiden (Sley, Kansanlähetys, KRS) tilaisuudet.
Ketään uskovaista ystävää ei ole, mutta yritän löytää jonkun jolle puhua.
Etsi tosiaan seurakunta, ja juttele siellä jonkun vastuuihmisen kanssa. Ihan tavallisessa Jumalanpalveluksessa voi olla vaikea löytää ystäviä, mutta tavallisessakin seurakunnassa voi kysellä pienryhmiä, ja isommissa kaupungeissa on noita herätysliikkeiden juttuja. Katso lehdistä hengellisiä ilmoituksia.
Eräs sielunhoitopuhelin (ev.lut.) on ti ja pe klo 19-22, puh. 09-148 5432. On nimenomaan apua silloin, kun etsii hengellistä apua.
Rukoilen puolestasi, että saisit tulla ja kasvaa uskossa Jeesukseen. Se on asia, jota et ikinä kadu, sen voin luvata.
sitä, mitä muut ihmiset tai tutut sanovat. Saat ihan totta niin paljon enemmän. Yksi laulaja sanoi, ettei hän ole muuta uskoontulossa katunut paitsi sitä, ettei tullut jo aiemmin.
Uskovana ei minulle (eikä sinulle) ole luvattu yhtään helpompaa elämää kuin muille, mutta uskovana on vapauttavaa, kun murheet ja huolet voi jättää Herralle kannettavaksi. Vapauttavaa on myös se, kun Jeesuksen omana minut armahdetaan joka päivä uudelleen, vaikka en itse ansaitse sitä. Ja kruununa: kerran saan taivaassa nähdä minun Herrani ja minun Vapahtajani. Ja sinä saat myös, jos vain haluat!
Muillekin suuret kiitokset noista kannustavista lauseista.
Olen itsekin uskossa. Mitä tarkoitat, kun sanot ettet tiedä, oletko uskossa?