Olen seurustellut yli 2 vuotta miehen kanssa, mutta en ole saanut tavata hänen lastaan? Onko normaalia?
Mies on kyllä tavannut oman lapseni usein ja hän on ihan taitava lasten kanssa, Hän perustelee asiaa sillä, että lapsensa on autisminkirjolla eikä hän siksi ota riskejä tässä ja pitää vaan odottaa. Videopuhelussa olen lapsen nähnyt ja mies kyllä esim puhuu puhelimessa minun kanssani lapsen kuullen eikä mitenkään peittele, että hänellä on uusi naisystävä. Ja miehen kodista kyllä näkee, että siellä varmasti asuu lapsi. Kuinka kauan itse odottelisit? Harmittaa tämä tilanne, kun mies on muuten kunnollinen, korkeakoulutettu, hyvässä työssä ja asiat reilassa. Lapset on yläasteiässä.
Kommentit (11)
Voi olla ettei lapsi reagoi hyvin uusiin ihmisiin. Mies ehkä haluaa pitää lapsensa elämän mahdollisimman tasaisena. Antaisin asian olla.
Mies todellakin on kunnollinen ja tutustuu sinuun kunnolla ennen kuin lastaan sotkee teidän uussuhteeseen.
No ei ole normaalia ja tiedät sen itsekin.
Vtunko väliä sillä miehen koulutuksella on?
On normaalia, jos lapsi on epänormaali, joka halutaan pitää piilossa. Mutta jos lapsi on normaali, on epänormaalia, ettet ole nähnyt lasta.
Kyllähän tuo kertoo, ettei ole tosissaan sinun kanssasi. Viimeistään nyt vuoden sisällä normaalissa tapauksessa tutustutaan toisen lapsiin olivat he autisteja tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vtunko väliä sillä miehen koulutuksella on?
No kun ap on saalistanut dippainssin, eikä haluaisi millään luopua miehestä yhden kirjolla olevan kakaran takia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei lapsi reagoi hyvin uusiin ihmisiin. Mies ehkä haluaa pitää lapsensa elämän mahdollisimman tasaisena. Antaisin asian olla.
Minäkin antaisin olla ja lähtisin etsimään miestä, joka ei häpeä omaa lastaan ja joka on aidosti halukas olemaan yhdessä.
Mies haluaa vain tapailla eikä sitoutua. Sitoutumishaluinen mies ottaa naisystävän osaksi perhettään.
Itse kokisin tuossa tilanteessa että mies ei ota suhdetta tarpeeksi vakavasti. Kokisin, että haluaa vain tapailla eikä ole tosissaan.
Olen seurustellut 8 vuotta enkä ole tavannut miehen lapsia. He ovat aikuisia. Mies on tavannut minun lapseni.