Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi tyhjää, koska vietät aikaa täällä?

Vierailija
11.04.2022 |

Niin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vain, että tuleva naiseni tulee hakemaan minua kotoa. Ei ole vielä näkynyt. Tarkistin kyllä ovikellon, että siinä ei ole vikaa.

Vierailija
22/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittävästi. Tulen tänne tai katson Netflixiä, kun aivot tarvii nollausta. Jos mun elämästä joskus tulee stressitöntä ja kiireetöntä, en varmaan enää tarvitse kumpaakaan. Ehkä sitten kaipaan niitä älyllisiä virikkeitä ja alan tekemään väikkäriä.

Vierailija
24/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan heitettyä aikaa se ainakin on.

Ei todellakaan, täältä saa usein aivan relevanttia tietoa joskus yllättävistäkin asioista. Itselleni esim kävi pari päivää sitten niin, että kaverini oli juuri kertonut, että vaimonsa oli menettänyt hiuksensa koronan takia, ja eikös täällä ollut samana päivänä linkki tutkimukseen, jossa asiaa oli tutkittu. Ajan hermolla ollaan.

Vierailija
25/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla on perhe, työpaikkoja (siis useita), ystäviä, harrastuksia. 

Vierailija
26/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todella tylsää. Päivä tavistöissä, pitkät työmatkat, iltarumba koululaisten kanssa ja mies makaa mykkänä sohvalla jos sattuu olemaan kotona. Kun olen saanut iltahommat tehtyä ja keittiön siivottua jää pari tuntia omaa aikaa niin katson Netflixiä tai surffailen täällä. Tylsää oli ennenkin, mutta koronan myötä kaikki jotenkin paheni vaan. Ystäviä onneksi on, mutta asuvat kaukana ja kaikilla nykyisin omat kiireensä. Hyvin harvoin nähdään, surullista sinänsä.

Vierailija
27/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tunne hulluja niin täällä niihin voi törmäillä turvallisesti. Monesti sangen kiinnostavaa.

Vierailija
28/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Odotan kuolemaa, olen odottanut jo monta vuotta. Siihen saakka vauvailen.

Vierailija
29/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämä käännekohdassa ja mietin mihin tästä jatkan. Joten haen ideoita mm. täältä.

En ollenkaan kaipaa kiirettä ja häslinkiä, olen hitaiden juttujen ja stressittömyyden ystävä. Siksi varmaan tämä paikka ajoittain kiehtoo? Tämä ei sido eikä velvoita mihinkään. Tämä on ilmaista. Jotkut kirjoittavat todella hyvin, useimmat surkeasti.

Joskus harvoin törmää todella viihdyttäviin ketjuihin. Sellaisiin, joita on pakko lukea aamukolmeen ja hirnahtaa ääneen. Anteeksi lähimmäiset.

Vierailija
30/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Luen vain asialliset viestit, mielenkiintoisista ketjuista. Tämäkin on kiinni siitä miten asennoituu palstaan. Minun mielestä tämä on joskus ihan kivaa ajanviettoa ja onhan tämäkin mielipiteiden vaihtoa, joka voi avartaa jopa ajatuksia.

Vierailija
31/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nyt rehellisiä ollaan. Periaatteessa minulla olisi kyllä liuta asioita joita voisin tehdä ja kaikenlaisia pieniä menoja ja tapaamisia, mutta mikään ei tunnu täyttävän elämä-nimistä tyhjiötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi