Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut ”uskomattomia” raskaaksi tulemiskokemuksia?

Vierailija
11.04.2022 |

Omani:

Mulla on kellontarkka 29 päivän kierto ja ei ole todettu mitään lapsettomuusongelmia niin minulla kun miehelläkään. Silti muuta tulosta ei jostain syystä tullut 1,5 vuoden jälkeen kuin kaksi kemiallista raskautta. Olimme päättäneet pitää taukoa ja hakeutua lapsettomuushoitoihin puolen vuoden päästä (olen 26v ja mies 38v joten aikaa kyllä oli vielä niin emme liikaa hätiköineet). Viime vuoden lokakuun kolmas päivä minulla sitten loppui menkat ja niitä ei kuulunut marraskuun alussa. Luulin että se johtui siitä että olin joutunut olemaan sairaalassa saatuani verenmyrkytyksen 31-2.11.2021. Tein myös kotiin päästyäni raskaustestin joka näytti selvää negatiivista. Meillä ei ollut tuona aikana miehen kanssa seksiä kuin yhden kerran kuudes päivä marraskuuta joilloin olin ollut juhlimassa rankasti kaveriporukan kanssa. Mies lähti seitsemännen päivän jälkeen ulkomaille töihin. Tein uudestaan raskaustestin yhdestoista päivä joka oli puhdas nega, kuitenkin olo oli todella outo. Minua huippasi about kokoajan, tietyt ruuat sai voimaan pahoin, rinnat oli kasvaneet ja menkkakipumaisia oireita oli jatkuvasti. Olin todella ihmeissäni että missä menkat viipyy ja mietin pitäisikö jo soittaa oireiden takia lääkäriin että onko sairaalan lääkkeistä voinut tulla hormooniepätasapaino. Seitsemästoista päivä join kaksi 16cl valkoviinilasia ravintolassa ja tulin niistä jo todella humalaan sekä menin kaverin kanssa polttamaan yhdet savukkeet ravintolan edessä josta tuli niin huono olo että oli pakko päästä istumaan samantien kun menimme takaisin ravintolan ovista sisään. Kaveri sanoi että nyt on pakko tehdä vielä yksi testi kun ei mun oireet mitään muutakaan voi olla kun raskautta. No sieltä se viiva tulikin ihan samantien näkyviin testiin kun sen tein samana iltana. Kävin varmuuden vuoksi parin päivän päästä gynellä ja sanoi että hedelmöitys on tapahtunut noin viikko sitten. Tämä kaikki tuntui kuin unelta ja oli outoa että ovulaatio oli pitkittynyt tuon verran.

Onko muilla vastaavia outoja tai erikoisia raskauskertomuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tuosta oikein mitään selvää saa, mutta kai sieltä tyttö on tulossa.

Vierailija
2/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ovis eri aikaan kuin luulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka olikaan isä?!

Vierailija
4/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikisi pyhästä hengestä kuin neitsyt maria.

Vierailija
5/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee aika tavanomaista että ovulaatio siirtyy jos on joku sairaus, kova stressi tms. poikkeustilanne. Varmaan tuo verenmyrkytys vaikuttanut, se on sen verran systeeminen koko elimistöä shokeeraava tila.

Onnittelut ja toivottavasti raskaus sujuu mukavasti.

Vierailija
6/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tarkka kierto 28pv ja ovulaatio olikin 16-17 pv..tikutin useampna kuukautena 4x päivässä ja selvisi että ovulaation aika oli varsin lyhyt:6h.

Tein yövuoroa joten oli aikaa testailla tämmöisiä, ettei vaivu aivan epätoivoon toisen lapsen kohdalla. Ei silti onnistanut tikutteluiden aikana..yhtenä kuukautena löin ikäänkuin hanskat tiskiin hetkeksi ja lähdin kaverin kanssa laivalle, vähän syömistä, juomista ja shoppailua niin tulinkin raskaaksi!

Tästä onkin heitetty vitsiä, että en muista, et oltiinkos me alasti, kun halattiin laivalla esiintyneen Teemu Roivaisen kanssa, koska heillekkin tuli lapsi ja laskettu aika oli jotakuinkin sama, mitä meillä😂

Vierailija
7/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen oma kertomus:

"Firman pikkujoulujuhlissa sain huomiota osakseni ja tulin raskaaksi."

Näin se käy.

Joulu on maagista aikaa!

Vierailija
8/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin toisessa raskaudessani sen hetken, kun simppa pääsi sisään. Oltiin yritetty jo pari kuukautta ovis-aikoihin, kun sitten kesken tammikuisen työpäivän tunsin yhtäkkiä nopean ja kipeän vihlaisun oikeanpuoleisen munasarjan kohdalla. Se meni siinä samantien ohi ja sitten pari pvää niin paisu tissit sekä nännit lautasen kokoisiksi plus tummenivat, kaarituet poksuivat poikki kun tissit kasvoivat silmissä. Tiesin jo etukäteen ennen testiä, että plussa se on...

Vierailija
9/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä sen näkee, että kaikenlainen tikuttelu on ihan turhaa ja tuo vain ylimääräistä stressiä. Juuri eilen luin jotain blogia, jonka kuvauksessa luki jotain "rennosti, tjot", mutta kirjoittaja raportoi kaikki mahdolliset oireet, limat ja lämpötilat ja teki kauhean määrän raskaustestejä joka kuukausi, ja ne testitkin tietysti aina liian aikaisin. Seksikerrat toki raportoitiin myös, ja mun silmään niitä oli vähänlaisesti. Varmaan kannattaisi ihan vaan paneskella, eikä miettiä mitään ovulaatiota.

Vierailija
10/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio ei aina ole juuri keskellä kiertoa, lisäksi siittiöt voivat parhaimmillaan säilyä sisälläsi elävänä vaikka viikon, 3-5 päivää on keskiarvo mutta osa elää tätä pidempään.

Vierailija
11/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri harrasti seksiä kuukautisten ekana päivänä teininä kahdesti kun luuli että ovat varmoja päiviä. Ekalla kerralla teki abortin ja tokalla sitten piti. Taisi olla tosi lyhyt kierto hänellä muutenkin.

Vierailija
12/12 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeisintä lasta.

Toinen päätti tulla maailmaan pillereistä huolimatta.

Kuopus sai alkunsa touhutipasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi