Miksi olen paha ihminen?
Sukulaisiini on vaikeaa saada kontaktia ja he tulkitsevat yleensä sanani negatiivisella tavalla. Olen koettanut olla puhelias, kohtelias ja hyväntahtoinen, mutta minua vain kaihdetaan ja karsastetaan. Ilmeisesti minua pidetään jonkinlaisena outona luuserina.
Naapurit eivät välttämättä tervehdi minua. En tiedä syytä. Ilmeisesti hekin inhoavat minua. Haluaisin oikeastaan vain kuolla pois, kun elämälläni ei ole enää mitään merkitystä. Olen hyödytön ja epämiellyttävä ihminen tässä maailmassa. Olisi kiva tietää, mikä minussa on vikana ja millainen minun tulisi olla, jotta edes joku maailmassa välittäisi minusta. En osaa olla hyvä ihminen ilman, että joku kertoo rehellisesti minulle vikani.
Kommentit (29)
vankilassa sua arvostettaisiin. Sinne pääsevät elävät siellä onnellisena niin kauan kun joutuu ulos.
Voisko olla että olet Jeesuksen valitsema? Et ole välttämättä ottanut askelta vielä hänen luokseen vai oletko? Raamatussa lukee että etenkin Kristityillä on vaikeaa tässä maailmassa, koska eivät kuulu tänne ja se aistitaan muiden ihmisten toimesta. Olet muukalainen, koska paikkasi on toisaalla eli taivastenvaltakunnassa. Raamatussa lukee että oikeita Kristittyjä vihataan, koska kyllähän maailma nyt omiaan rakastaisi, mutta kun ette ole maailmasta niin teitä vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö suihkussa?
Näytätkö ns "luihulta"
Ovatko vaatteet ehjät?
Puuttuuko etuhampaita?
Käyn suihkussa ja suorastaan puunaan itseni, jos tapaan ihmisiä livenä. Saatan näyttää tietämättäni luihulta, ainakin mulla on akna ollut huonohko ryhti. Vaatteet ovat periaatteessa ehjät, joskus tosin kuluneet. Ei puutu etuhampaita.
AP
täällä poliisi kirjoitti:
Mitä pahaa olet tehnyt?
TUNNUSTA!!!
Rikoksia en ole tehnyt koskaan eläissäni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Et ole paha ..olet NOLO...
Kiinnostaisi tietää perusteluja. Mikä tekee minusta nolon?
AP
Höpö höpö. Minä pidän sinusta jo nyt vaikken edes tunne sinua. Mukavahan sinä olet. Turhan epävarma vain.