Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen paha ihminen?

Vierailija
11.04.2022 |

Sukulaisiini on vaikeaa saada kontaktia ja he tulkitsevat yleensä sanani negatiivisella tavalla. Olen koettanut olla puhelias, kohtelias ja hyväntahtoinen, mutta minua vain kaihdetaan ja karsastetaan. Ilmeisesti minua pidetään jonkinlaisena outona luuserina.

Naapurit eivät välttämättä tervehdi minua. En tiedä syytä. Ilmeisesti hekin inhoavat minua. Haluaisin oikeastaan vain kuolla pois, kun elämälläni ei ole enää mitään merkitystä. Olen hyödytön ja epämiellyttävä ihminen tässä maailmassa. Olisi kiva tietää, mikä minussa on vikana ja millainen minun tulisi olla, jotta edes joku maailmassa välittäisi minusta. En osaa olla hyvä ihminen ilman, että joku kertoo rehellisesti minulle vikani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile muuttoa muualle.

Ei minusta pidetä missään. Suomalaisiin on vaikeaa tutustua, vaikka olen itsekin suomalainen. Ihmiset ovat hiljaisia ja näyttävät vakavaa naamaa. En ymmärrä, mitä teen aina väärin. Ehkä pitäisi muuttaa kokonaan Suomesta pois.

AP

Höpö höpö. Minä pidän sinusta jo nyt vaikken edes tunne sinua. Mukavahan sinä olet. Turhan epävarma vain.

Vierailija
22/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkako se siellä kirjoittelee? Kuka löi jouluna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankilassa sua arvostettaisiin.         Sinne pääsevät elävät siellä onnellisena niin kauan kun joutuu ulos.

Vierailija
24/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut. 

Vierailija
25/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että olet Jeesuksen valitsema? Et ole välttämättä ottanut askelta vielä hänen luokseen vai oletko? Raamatussa lukee että etenkin Kristityillä on vaikeaa tässä maailmassa, koska eivät kuulu tänne ja se aistitaan muiden ihmisten toimesta. Olet muukalainen, koska paikkasi on toisaalla eli taivastenvaltakunnassa. Raamatussa lukee että oikeita Kristittyjä vihataan, koska kyllähän maailma nyt omiaan rakastaisi, mutta kun ette ole maailmasta niin teitä vihataan.

Vierailija
26/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö suihkussa?

Näytätkö ns "luihulta"

Ovatko vaatteet ehjät?

Puuttuuko etuhampaita?

Käyn suihkussa ja suorastaan puunaan itseni, jos tapaan ihmisiä livenä. Saatan näyttää tietämättäni luihulta, ainakin mulla on akna ollut huonohko ryhti. Vaatteet ovat periaatteessa ehjät, joskus tosin kuluneet. Ei puutu etuhampaita.

AP

Vierailija
27/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä poliisi kirjoitti:

Mitä pahaa olet tehnyt?

TUNNUSTA!!!

Rikoksia en ole tehnyt koskaan eläissäni.

AP

Vierailija
28/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole paha ..olet NOLO...

Kiinnostaisi tietää perusteluja. Mikä tekee minusta nolon?

AP

Vierailija
29/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up