Miksi olen paha ihminen?
Sukulaisiini on vaikeaa saada kontaktia ja he tulkitsevat yleensä sanani negatiivisella tavalla. Olen koettanut olla puhelias, kohtelias ja hyväntahtoinen, mutta minua vain kaihdetaan ja karsastetaan. Ilmeisesti minua pidetään jonkinlaisena outona luuserina.
Naapurit eivät välttämättä tervehdi minua. En tiedä syytä. Ilmeisesti hekin inhoavat minua. Haluaisin oikeastaan vain kuolla pois, kun elämälläni ei ole enää mitään merkitystä. Olen hyödytön ja epämiellyttävä ihminen tässä maailmassa. Olisi kiva tietää, mikä minussa on vikana ja millainen minun tulisi olla, jotta edes joku maailmassa välittäisi minusta. En osaa olla hyvä ihminen ilman, että joku kertoo rehellisesti minulle vikani.
Kommentit (29)
Pelkään koko ajan, että kohta tapahtuu jotain vielä pahempaa ja että joudun pelkäämään koko ajan, että tulee jotain uutta kamalaa elämääni. Perusturvallisuuden tunne on järkkynyt. Olen toivoton ja menetetty tapaus. Minua vain inhotaan ja olen arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt taas aloita.
Miten niin taas? Ei ole ketään, kenen kanssa puhuisin. Miksi täällä ei saa keskustella?
Et ole paha, tärkeintä on mitä itse ajattelet itsestäsi, jos et ole tyytyväinen itseesi, voit kehittää itseäsi.
Jos sanon sukulaisilleni, että "sorry, kun olen niin tylsää seuraa ja sosiaalisesti kömpelö", niin he vain ihmettelevät lisää eli en ainakaan sympatiaa saa olemalla rehellinenkään. En tajua, mitä mun pitäisi sanoa heille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon sukulaisilleni, että "sorry, kun olen niin tylsää seuraa ja sosiaalisesti kömpelö", niin he vain ihmettelevät lisää eli en ainakaan sympatiaa saa olemalla rehellinenkään. En tajua, mitä mun pitäisi sanoa heille.
AP
Ilmeisesti heille pitäisi puhua vain iloisesti niitä näitä ja lopettaa itseni huonouden puolustelu ja selittely. Mutta en osaa tehdä niin, kun tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että olen niin p*ska ja epäonnistunut ihminen. En edes tajua, millä logiikalla he pitävät sitä huonona vai tuleeko siitä vain outo ja rasittava vaikutelma.
AP
Ihmisillä nyt on aina tarve polkea joku jalkoihinsa tai nousta toisten olkapäille korostamaan omaa paremmuuttaan. Sinä olet omassa ympäristöstäsi se joku. Sinussa ei ole mitään vikaa, mutta paska tuuri sinulle on käynyt.
Jos olisit oikeasti omasta mielestäsi tuota kaikkea mitä kirjoitat. En usko sua. Valehtelija taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile muuttoa muualle.
Ei minusta pidetä missään. Suomalaisiin on vaikeaa tutustua, vaikka olen itsekin suomalainen. Ihmiset ovat hiljaisia ja näyttävät vakavaa naamaa. En ymmärrä, mitä teen aina väärin. Ehkä pitäisi muuttaa kokonaan Suomesta pois.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti omasta mielestäsi tuota kaikkea mitä kirjoitat. En usko sua. Valehtelija taidat olla.
Miksi et usko? Vihaan itseäni ja olen tässä viime päivät haaveillut kuolemastani.
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei sun tarvi pyydellä anteeksi, ihmettelen miksi edes koet itsesti huonoksi seuraksi. Läheisille ja sukulaisille riittää että olet elossa ja paikalla. Koita elää hetkessä kun olet heidän seurassaan, älä murehdi miten olet tai mitä teet.
Jokaisella on omat murheensa, jokainen on hyvä ja huono eri asioissa, eikä ole tarvetta vertailla itseään jatkuvasti muihin. Olet hyvä sellaisena kuin olet, älä pyytele anteeksi itseäsi, kun siihen ei ole syytä.
Jos koet olevasi huono puhumaan seurassa, voit harjoitella sitä itseksesi, juttele yksin ollessasi kaikenlaista mitä tulee mieleen ja vaikka uutisia ym. tapahtumia, siitä on helppo siirtyä puhumaan muillekin kaikenlaista.
Käytkö suihkussa?
Näytätkö ns "luihulta"
Ovatko vaatteet ehjät?
Puuttuuko etuhampaita?
Mitä pahaa olet tehnyt?
TUNNUSTA!!!
Ap: han on mukava. Todennäköisesti asuu hämäläispaikkakunnalla, hämäläiset ovat jäyhiä. Savolais- ja karjalaispaikkakunnilla ollaan puheliaampia.
Se on tuo ruikutus, huono itsetunto ja itsesi haukkuminen. Sukulaiset joutuneet kuuntelemaan sitä vuosikaudet niin ne eivät jaksa enää vakuutella että olet ihan ok.
Älä nyt taas aloita.