Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ei osaa ostaa farkkuja!

Vierailija
05.10.2015 |

Katselin kuvia eräästä yleisötilaisuudesta ja koska lähes jokaisella siellä oli farkut jalassa, niin hyvin huomasi miten liian isoissa farkuissa ihmiset onkaan. Oli kyseessä sitten mies tai nainen, niin jokaisella oli ainakin kahta numeroa liian isot farkut. Housut lökötti rumasti takaa (eikä siis mitenkään räppärityyliin) ja reisissä ja lahkeissa aivan liikaa löysää.

Ostakaa ihmiset oikean kokoisia farkkuja! Ihan kamalan näköistä, kun on hyvin istuva jakku yläosassa ja sitten alaosassa onkin viisi numeroa liian isot ja liian pitkät farkut (mm. tällainen näkyi niissä kuvissa). Ei tarvi olla mitkään pillifarkut vaan riittää, että ne on oikeaa kokoa ja istuu hyvin. 

Peace.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:44"]Kun niitä on ihan mahdotonta löytää! Jos istuu reisistä ja perseestä, niin vyötäröllä on 20 cm tyhjää. Tai jäävät pohkeista kiinni. Suomessa myytävät farkut, varsinkin vähän isommat koot, on tehty plussapalloille joilla iso maha, olematon perse ja tikkujalat. Annoin periksi ja ostin hameen.
[/quote]
Isomahaisena miehenä voin kertoa että eipä niitä hyviä farkkuja löydy vaikka olis plussapallo.

Vierailija
22/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:06"]

Katselin kuvia eräästä yleisötilaisuudesta ja koska lähes jokaisella siellä oli farkut jalassa, niin hyvin huomasi miten liian isoissa farkuissa ihmiset onkaan. Oli kyseessä sitten mies tai nainen, niin jokaisella oli ainakin kahta numeroa liian isot farkut. Housut lökötti rumasti takaa (eikä siis mitenkään räppärityyliin) ja reisissä ja lahkeissa aivan liikaa löysää.

Ostakaa ihmiset oikean kokoisia farkkuja! Ihan kamalan näköistä, kun on hyvin istuva jakku yläosassa ja sitten alaosassa onkin viisi numeroa liian isot ja liian pitkät farkut (mm. tällainen näkyi niissä kuvissa). Ei tarvi olla mitkään pillifarkut vaan riittää, että ne on oikeaa kokoa ja istuu hyvin. 

Peace.

[/quote]

Miten ostat oikeankokoisia farkkuja, kun pieninkin koko on aina liian iso?

[/quote]

Lasten/nuorten puolelta?

[/quote]

Ei ne mene jalkaan. Jos on iso perse ja hoikat reidet niin ei lasten housut todellakaan mene jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:47"]

Kaikki ihmiset eivät tykkää tiukasta vaatetuksesta. Itsekin pukeuden aina lievästi väljiin vaatteisiin, paitsi silloin jos aion tehdä jotain sellaista missä väljä vaatetus vaarantaa minun terveyteni.

[/quote]

Oikea koko ei ole automaattisesti yhtäkuin tiukat.

Vierailija
24/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä mistään hyvin istuvia farkkuja. Jos housut on vyötäröstä sopivat, reisistä sitten liian isot. Jos istuu hyvin reisistä ja takapuolesta, ei toivoakaan saada housuja kiinni.

Siksi olen tykästynyt äitiys"farkkuihin". Istuu hyvin ja ovat hyvät vyötäröstä. Sen mahakankaan saa hyvin taitettua niin, ettei kukaan tiedä niiden olevan äitiyshousut.

Vierailija
25/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatemyyjien mukaan minulla on vyötäröstä reisiin liian lyhyt "matka". Housujen takataskut tulevat osittain reisien päälle.

Pitäisi teettää housut, mutta köyhänä en ole koskaan teettänyt.

Vierailija
26/32 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:55"]

Mä en löydä mistään hyvin istuvia farkkuja. Jos housut on vyötäröstä sopivat, reisistä sitten liian isot. Jos istuu hyvin reisistä ja takapuolesta, ei toivoakaan saada housuja kiinni. Siksi olen tykästynyt äitiys"farkkuihin". Istuu hyvin ja ovat hyvät vyötäröstä. Sen mahakankaan saa hyvin taitettua niin, ettei kukaan tiedä niiden olevan äitiyshousut.

[/quote]

Sulla istuu hyvin. Sehän on se pointti. Samahan se, mitkä farkut ne on kunhan istuu hyvin eikä jää sellaiseta pussia perseeseen tai etupuolelle kasaa ruttuja, kun pitää vyöllä kuroa, että pysyy jalassa.

Vierailija
27/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin pitäis äijänä ostella naisten farkkuja, onlyi tms et ois naisten mielestä tarpeeks piukat :D vai?

Vierailija
28/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella kuljetaan vieläkin sellaisissa 2000-luvun alun farkuissa, jotka ovat liian isot ja joko liian lyhyet lahkeet tai ne viistävät maata.

Vierailija
29/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aina liian isot farkut. Ei suostu ostamaan sellasia istuvia farkkuja vaan ne, jotka hänen mielestään on sopivat, on selkeästi  ihan liian isot, lököttää rumasti joka paikasta. Sääli, on vielä hyväpeppuinen ja sopis farkut hyvin. Ymmärrän hyvin ap:tä, ihan totta on.

Vierailija
30/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan ennemmin ostaa väljät farkut kuin sellaiset, jotka parin käyttökerrankin jälkeen näyttää vielä istuvan tiukasti. Joo, oon kuullut että farkkuja ostaessa pitäisi kuulemma juuri ja juuri saada housut päälle. No jos niin tiukkaa tekee, niin en osta.

Vierailija
31/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Farkut on niin 90-lukua. Sitäpaitsi en varmasti osta täältä farkkuja, jotka valmistetaan Thaimaassa, josta ne saa ostettua 95% halvemmalla ja ihan sitä kalleinta ja parasta laatua.

Vierailija
32/32 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän niissä olla kasvunvaraa, ettei heti jää pieniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme