Lähes kolmekymppinen uusi työntekijä vain näprää kännykkäänsä tauoilla!
Mun mielestä on erittäin epäkoheliasta, ettei vähääkään yritä tutustua muihin työntekijöihin. Kuitenkin kun tuntee ihmiset saa helposti apua ja ihmiset suhtautuvat suopeammin. Koen tosi epäkohteliaaksi, että uusi tyttö vain näprää kännykkäänsä yhteisillä kahvitauoilla.
En ole häntä paljon vanhempi, mutta yritän sentään jutella, vaikka kaikkien kanssa ei aina niin paljon yhteistä olekaan. Janyt joku tulee huutamaan että työihin tullaan tekemään töitä eikäseurustelemaan, mutta mielestäni hyvä työyhteisö on jo työnteonkin kannalta tärkeä!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:54"]
Joo meillä oli tollanen harjottelija ja se oli ihan hyvä työssään, mutta ei viititty palkata sitä, kun se oli niin tylsä ja myrtsi.
[/quote]Hupaisaa, että yrität viestissäsi antaa ymmärtää, että sinulla olisi mitään sanottavaa siitä kuka palkataan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:48"] mutta kyllä vähän aikaa voisi omistaa jutustelullekin, kun kerran taukohuoneeseen vaivautuu. Varsinkin kun on vielä uusi. En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman.
[/quote]
Minulla on ollut aina mukavampaa paikoissa, joissa on ollut kivat työkaverit kenen kanssa on juteltu hauskoja tauoilla ja saatettu jopa nähdä vapaa-ajallakin. Mielummin olen tällaisissa paikoissa, kuin sellaisissa, joissa ei edes moikata aamulla kun ei ole pakko ja ei siitä makseta palkkaa. Toiset on hiljaisempia kuin toiset mutta kyllä se ystävällinen asenne yleensä paistaa läpi jos sellaista on!
Miksi? Ei siellä töissäsi kukaan huvikseen kumminkaan aikaa vietä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:48"]Huhhuh ei ihme, että suomalaisilla työpaikoilla voidaan niin huonosti kun tauoillakin vaan istutaan oman kännykän kanssa.. Arvasin että saan täällä tällaisen vastauksen. Mun mielestä on ihan ok osan tauosta katsoa sitä kännykkää, mutta kyllä vähän aikaa voisi omistaa jutustelullekin, kun kerran taukohuoneeseen vaivautuu. Varsinkin kun on vielä uusi. En halua udella mitään tms. niin kuin luulette, mutta olisi se mukavaa vähän kuulla ihmisen puhuvan edes niistä jokapäiväisistä asioista. Itsekään en kaikkien kanssa jaksa kauheasti keskustella mutta ainakin pari sanaa pyrin kaikkien kanssa vaihtamaan. En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman. [/quote] Tässä on yksi ainut tyly ja se olet sinä.
[/quote]
Jaa en usko, olen kyllä antanut hänen olla rauhassa ja siksi valitan täällä...
T:Ap
Luen tauoilla lehtiä puhelimestani, miten se on eri asia kuin selailisin oikeaa lehteä tauolla?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:48"]Huhhuh ei ihme, että suomalaisilla työpaikoilla voidaan niin huonosti kun tauoillakin vaan istutaan oman kännykän kanssa.. Arvasin että saan täällä tällaisen vastauksen. Mun mielestä on ihan ok osan tauosta katsoa sitä kännykkää, mutta kyllä vähän aikaa voisi omistaa jutustelullekin, kun kerran taukohuoneeseen vaivautuu. Varsinkin kun on vielä uusi. En halua udella mitään tms. niin kuin luulette, mutta olisi se mukavaa vähän kuulla ihmisen puhuvan edes niistä jokapäiväisistä asioista. Itsekään en kaikkien kanssa jaksa kauheasti keskustella mutta ainakin pari sanaa pyrin kaikkien kanssa vaihtamaan.
En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman.
[/quote]
Tässä on yksi ainut tyly ja se olet sinä.