Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes kolmekymppinen uusi työntekijä vain näprää kännykkäänsä tauoilla!

Vierailija
05.10.2015 |

Mun mielestä on erittäin epäkoheliasta, ettei vähääkään yritä tutustua muihin työntekijöihin. Kuitenkin kun tuntee ihmiset saa helposti apua ja ihmiset suhtautuvat suopeammin. Koen tosi epäkohteliaaksi, että uusi tyttö vain näprää kännykkäänsä yhteisillä kahvitauoilla.

En ole häntä paljon vanhempi, mutta yritän sentään jutella, vaikka kaikkien kanssa ei aina niin paljon yhteistä olekaan. Janyt joku tulee huutamaan että työihin tullaan tekemään töitä eikäseurustelemaan, mutta mielestäni hyvä työyhteisö on jo työnteonkin kannalta tärkeä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole osa hyvää työyhteisöä vaan osa sitä nakertavaa syöpää.

Vierailija
2/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko on tauko. Mulle on ainakin ihan sama, mitä kukakin haluaa silloin tehdä. Itse tykkään höpötellä työkavereiden kanssa, mutta en katso kieroon jos joku chattailee omien kavereidensa kanssa tai päivittää facebookia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:33"]

Et ole osa hyvää työyhteisöä vaan osa sitä nakertavaa syöpää.

[/quote]

Ai kun haluaisin tutustua kaikkiin kollegoihini?

Vierailija
4/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen koulukiusattu ja sen vuoksi hidas ja arka tutustumaan. Erityisesti inhoan sellaista uteliasta mukajutustelevaa kuulustelua.

Vierailija
5/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se rasittava kyttääjä töissä.

Vierailija
6/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä on tosi kuluttavaa, jos joku yrittää tauoillakin määrätä siitä mitä teen. Se on lepohetki, omaa aikaa, tarkoitus on latautua eikä miellyttää sinua. Saako ruokiksella syödä, vai viekö sekin liikaa huomiota sinun kanssasi seurustelemiselta?

Ja todettakoon, että jos seura on miellyttävää, niin kyllä sen kännykän sijaan useimmat valitsee.

Vierailija
7/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse introverttina asiakaspalvelu töissä tarvitsen sen hetken tauon ihan omissa ajatuksissani, enkä jaksa kauheasti seurustella muiden kanssa. Niin ikävää kun se jonkun mielestä varmasti onkin, mutta auttaa niin paljon paremmin minua jaksamaan työpäivän.

Vierailija
8/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sinun näkemyksesi ap on ainoa oikea ja toimii jokaisella. Aha.

Vierailija
9/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:39"]Ap on se rasittava kyttääjä töissä.
[/quote]
Näitä riittää

Vierailija
10/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:37"]

Olen entinen koulukiusattu ja sen vuoksi hidas ja arka tutustumaan. Erityisesti inhoan sellaista uteliasta mukajutustelevaa kuulustelua.

[/quote]

Joo. Minulle on kehittynyt aikojen saatossa ongelma työkavereiden musiikkimausta ja oikeastaan näin ollen oikeastaan kaikesta, mitä heidän mielessään liikkuu: kun itse kuuntelen lähinnä örinää ja nämä kanssasisareni jotain nykyiskelmää, niin kyllähän se jo saatana kertoo jotakin näiden sielunelämästä!

Vierailija
11/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin rasittavia ap:n kaltaiset työkamut. Annetaan jokaisen viettää tauko haluamallaan tavalla. Keskity omaan taukoosi ap ja jätä toiset rauhaan.

Vierailija
12/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitten alapeukuttaa kaikki vastaukset, mitkä ei miellytä :D Kasva aikuiseksi.

Vierailija
13/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh ei ihme, että suomalaisilla työpaikoilla voidaan niin huonosti kun tauoillakin vaan istutaan oman kännykän kanssa.. Arvasin että saan täällä tällaisen vastauksen. Mun mielestä on ihan ok osan tauosta katsoa sitä kännykkää, mutta kyllä vähän aikaa voisi omistaa jutustelullekin, kun kerran taukohuoneeseen vaivautuu. Varsinkin kun on vielä uusi. En halua udella mitään tms. niin kuin luulette, mutta olisi se mukavaa vähän kuulla ihmisen puhuvan edes niistä jokapäiväisistä asioista. Itsekään en kaikkien kanssa jaksa kauheasti keskustella mutta ainakin pari sanaa pyrin kaikkien kanssa vaihtamaan.

En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman. 

Vierailija
14/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:47"]

Ap sitten alapeukuttaa kaikki vastaukset, mitkä ei miellytä :D Kasva aikuiseksi.

[/quote]

Alapeukutin vaan sun vastauksen

T: ap

Vierailija
15/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:48"]

En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman. 

[/quote]

Se on sinun ongelmasi.

Vierailija
16/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauolla puolitutuille rupattelijoilla on yleensä yksi yhteinen piirre, eli se, että laukovat typeriä kysymyksiä esim. miksi sulla ei ole lapsia, mitä sä syöt kotona, mitä sulla on eväänä, miksi sulla on mustelma, ketä äänestit, paljonko maksoi, mitä pomo sanoi. jne.

Ketään ei kiinosta vastata edellisen kaltaisiin kysymyksiin.

Vierailija
17/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:48"] mutta kyllä vähän aikaa voisi omistaa jutustelullekin, kun kerran taukohuoneeseen vaivautuu. Varsinkin kun on vielä uusi. En voi sille mitään, mutta tuo pelkkä kännykän näpräily antaa todella tylyn vaikutelman. 

[/quote]

Miksi? Ei siellä töissäsi kukaan huvikseen kumminkaan aikaa vietä.

Vierailija
18/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:47"]

[/quote]

Alapeukutin vaan sun vastauksen

T: ap
[/quote]
Pyh

Vierailija
19/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä oli tollanen harjottelija ja se oli ihan hyvä työssään, mutta ei viititty palkata sitä, kun se oli niin tylsä ja myrtsi.

Vierailija
20/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut töissä niin saatanallisia työkavereita että olen aikaa sitten päättänyt että teen taukojen, tosiaankin taukojen aikana juuri sitä mitä haluan. En juttele yhtään mitään kenenkään kanssa jos en halua. Ei ole mitään velvollisuutta. Enkä halua. Teemme työtä samassa rakennuksessa mutta eri työpisteissä.