Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojentanssimekosta!!

Vierailija
05.10.2015 |

Hei mammat! Junnu kaipais apua mekon valinnassa. Olen kahden mekon vaiheilla, ostan käytettynä eikä minulla ole mahdollisuutta sovittaa molempia mekoista. Joten kysyn teiltä; minulla on kapea vyötärö ja ehkä hieman normaalia leveämmät hartiat. Haluaisin korostaa vyötäröä, sillä noilla mekoillahan saa kivasti tiimalasin mallisen vartalon. Joten kumpihan korostaisia vyötäröä paremmin, mekko joka tulee tuohon 10-15cm rinnan alapuolelle ja sitten alkaa tylli vai mekko jonka yläosa on tiukka navan kohdalle asti.

Mekko 1 sekä mekko 2

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekothan meni väärinpäin, mutta varmaan jokainen ymmärtää kummin päin tarkoitin kys. mekkojen menevän :)

Vierailija
2/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jossa on oranssia on tosi nätti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat käytännössä täysin samanlaiset, toisessa vaan on vyö.

Vierailija
4/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:30"]

Hei mammat! Junnu kaipais apua mekon valinnassa. Olen kahden mekon vaiheilla, ostan käytettynä eikä minulla ole mahdollisuutta sovittaa molempia mekoista. Joten kysyn teiltä; minulla on kapea vyötärö ja ehkä hieman normaalia leveämmät hartiat. Haluaisin korostaa vyötäröä, sillä noilla mekoillahan saa kivasti tiimalasin mallisen vartalon. Joten kumpihan korostaisia vyötäröä paremmin, mekko joka tulee tuohon 10-15cm rinnan alapuolelle ja sitten alkaa tylli vai mekko jonka yläosa on tiukka navan kohdalle asti.

Mekko 1 sekä mekko 2

[/quote] sun junnus haluaa mekon, aika veikeää, pojat on junnuja, junnut laittaa frakin

Vierailija
5/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko sinulla lyhyt vai pitkä selkä. Pitkäselkäisen kannattaa ottaa se mekko, jossa vyötärö on matalammalla, ja lyhytselkäisen se, jossa vyötärö on korkeammalla.

Vierailija
6/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti tuo mekko, jossa oli oranssia! Ehkä vain eri värisenä:)

Vierailija
7/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko vyöllä korostaa vyötäröä. Kauniit mekot oot muuten valinnut.

Vierailija
8/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUmpikaan ei pysy päällä tanssiessa. Viime vuonna muutamalla onnettomalla oli tuollainen turkoosi ilman olkaimia ja oli tuskaa katsoa sitä tanssia, toinen käsi piteli yläosaa ylhäällä.

Vierailija
9/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnu on juniori on nuori henkilö, esimerkiksi urheilussa "futisjunnu" voi olla tyttö tai poika. Kannattaa miettiä omia stereotyyppisiä ajattelumallejaan.

Vierailija
10/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:42"]

KUmpikaan ei pysy päällä tanssiessa. Viime vuonna muutamalla onnettomalla oli tuollainen turkoosi ilman olkaimia ja oli tuskaa katsoa sitä tanssia, toinen käsi piteli yläosaa ylhäällä.

[/quote]Eivät ole olleet sopivankokoisia. Fiksu kaventaa sen verran että on sopiva.

Vierailija
11/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:57"]

[/quote]Eivät ole olleet sopivankokoisia. Fiksu kaventaa sen verran että on sopiva.

[/quote] Kyllä ne oli oikeaa kokoa. Maan vetovoima vain on sellainen, että se vetää asua alaspäin tanssiessa. Toisella tytöistä yläosa oli kavennettu niin, että kainaloihin nousi hoikallakin tytöllä poimu, mutta siitä huolimatta asu ei päällä kunnolla pysynyt

Vierailija
12/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:57"]

[/quote] Kyllä ne oli oikeaa kokoa. Maan vetovoima vain on sellainen, että se vetää asua alaspäin tanssiessa. Toisella tytöistä yläosa oli kavennettu niin, että kainaloihin nousi hoikallakin tytöllä poimu, mutta siitä huolimatta asu ei päällä kunnolla pysynyt

[/quote]Ahaa. No ehkä tuollaisen yläosan kanssa kannattaisi sitten harkita läpinäkyviä olkaimia. Sellaiset irrotettavat vaikka. Ompelisi pukuun kiinnityskohdat niille, ja ottaisi olkaimet juhlissa käyttöön, jos meinaisi tulla ongelmia.

Vierailija
13/13 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaakohan sukkaliima tuohon että pysyisi ylhäällä kuinka hyvin?

Ja itse aloitukseen: oranssi on kauniimpi ja korostaa vyötäröä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän