Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppareidensa määrää?

Vierailija
05.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Mulla on oikeasti kolmet kumpparit.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt kahta yhtäaikaa koko elämäni. Paitsi rannalla, siellä pärjään ihan ilman.

Vierailija
2/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä oikeasti pitää lukua? Jos en kelpaa kumppareineni niin eipä ole minun häpeäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollalla kun kertoo niin tulos on aina nolla. Mulla ei oo ollu kumppareita vuosikausiin, aina pitänyt lainata jonkun muun epäsopivia :( ei niitä onneksi kaupungissa niin kaipaa mutta maalla kyllä kätevät.

Vierailija
4/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kehtaa kertoa menneisyydestään nokialaisten kanssa. Mieti nyt vähän.

Vierailija
5/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut edes laskettua monetko kumpparit on ollut. Mites se kerrotaan kolmella?

Vierailija
6/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tuota pitää kysyä. Eikö aivosi kerro päivänselvän vastauksen.

Vierailija
7/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tasapainoisemmaksi kahden kanssa yhtä aikaa.

Vierailija
8/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet. Mitä hemmettiä tekisin kuudella parilla kumppareita? Kertovatko miehet sitten meille oikean kumppareidensa lukumäärän? Eikö se valehtele, joka toisia syyttää! Eli oikeasti monilla miehillä onkin ollut kymmeniä kumppareita elämänsä aikana ja yrittävät pimittää sen meiltä!

Vierailija
9/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kiireisenä kaupunkilaisnaisena on sellainen olo, etten tarvitsisi kumppareita lainkaan. Voisin hyvin lainata jonkun vakiparia kun pakottava tarve iskee, eli ehkä kerran vuodessa. Ei tunnu luontevalta edes esitellä omaa pariani julkisesti tuolla kaupungilla, on jotenkin maalainen eikä sovi tyyliini ollenkaan.

Vierailija
10/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumppareita.

Yhdet olivat, mutta ne ovat nyt siskoni perheen luona.

Ei pidä ikinä aliarvioida toisten kumppareita!

Vierailija
11/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta paria. Niin monta etten osaa laskea. Aina kaksi kerrallaan. Jos joku kysyisi niin saattaisin vähätellä, koska en tiedä totuutta...

Vierailija
12/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut omia kumppareita koskaan, mutta olen tarvitessani kumppareita, lainannut tuttavamiehiltä. En ole heille kertonut mitään lainaamisesta, ovat niin perhanan mustasukkaisia. M47

Vierailija
13/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä käynyt jopa tosi monet väritkin läpi, hommannut vähän sitä mitä kulloinkin haluan, eikä käytössäni ole ikinä ollut pelkästään yhtä kerrallaan. :O Alkuperämaat on tosiaan kanssa vaihdelleet, ja joskus olen vetänyt iholleni jotain trendikkäämpääkin, kun taas joskus olen ottanut ihan oma-aloitteisesti semmosta maaseudulle ja metsässä touhuiluun sopivaa. Ei nämä koskaan niin puheeks ole tulleet, nytkin mulla on tuolla auton perässä vähän piilossa yhdet odottamassa metsäreissua, mutta täällä sisällä mä en tarvii niitä. Kai tässä pitäisi osata vähän hävetä? :O

Vierailija
14/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vaan mustia.

Vierailija
15/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kumpparit ovat olleet aina tummia, vaikka pidän erityisesti valkoisesta ja myös värikkäämmistä kumppareista. Jostain syystä haksahdan kuitenkin aina tummaan. Seuraavalla kerralla kokeilen kyllä jotain muuta!

Lukumäärä on oikeasti aika pieni, koska tummat kumpparit ovat tosi kestäviä ja pitkäikäisiä. Ei ole tarvinnut vaihtaa kovin usein.

Vierailija
16/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saishan ne pidempiaikaisia olla, en minä sillä, sillä eihän se naiselle mikään meriittikään ole jos niitä joutuu käymään monet läpi, mutta minkäs teet jos alkavat haisemaan nurkissa, niin pakko on silloin heittää pihalle. Myöskin vuotaminen on mulle ehdoton ei, en siis yhtään ala semmoseen venäläiseen rulettiin ja jännämään päästääkö sisälle miten sattuu. Mitään ei tule päästä läpi. nro14

Vierailija
17/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:27"]Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Mulla on oikeasti kolmet kumpparit.
[/quote]
Mulla ei ainakaan ole kuin yhdet.

Vierailija
18/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi sietää sitä että niitä on niin paljon. Hän nakkelee välillä ylimääräisiä poiskin joten luulen myös itse että niitä on todellisuutta vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä