165 CM MIES TURN OF!
Mies on muuten komea. Lyhyet vaaleahkot hiukset ja muuten aika lyhyet, mutta ei ihan siilit, mutta edessä hieman pidempää, että saa pystyyn. Ja hän on laiha. Aatella miten pienijsi tulevat lapsetkin jäävät.
Kommentit (28)
No jos säkin oot pieni, niin lapset saattaisivat siltikin jäädä pienikokoisiksi.
Esim. tuleva poika voi kasvaakkin vaikka 180 senttiseksi silti. Nykyajan lapsista tuntuu tulevan aika pitkiä ainakin monista.
Kirjoitahan nyt edes oikein, turn off.. Terv. elämän-koululainen
Minulle englantia taitamattomat naiset ovat total turn ofF.
M i t ä v ä l i ä j o s v a a n m u n a o n i s o ?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:53"]M i t ä v ä l i ä j o s v a a n m u n a o n i s o ?
[/quote]
Nimenomaan! First things first. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:54"]No kiitti nyt taas t. 165 cm mies
[/quote]
♡
No kiva kun hiukset kelpasivat. Onneksi mies pääsi sinusta eroon näppärästi.
No sun lapsilla on ap sellainen ongelma, että ihan riippumatta niitten isästä niin niitten äitiä ei ole juuri älyllä siunattu. Että tosiaan, tsemppaa ton miesvalinnan kanssa että lapsireppanoilla on edes jotain tsäänssiä tässä elämässä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:53"]
M i t ä v ä l i ä j o s v a a n m u n a o n i s o ?
[/quote]Niin. Jos 165cm miehen 25cm "munan" jäykistää ja laittaa pään päälle, niin mies on jo 190cm köriläs.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:52"]
Minulle englantia taitamattomat naiset ovat total turn ofF.
[/quote] Ja kun silla "natiivitason englannilla" viela brassaillaan niin viela pahemmaksi kay.
Mun mieheni on 162cm ja aivan helmi tapaus. On loistava isä, mahtava puoliso, seksissä huomaavainen ja taitava kumppani, varsinainen työmyyrä töissä jne.
On se nyt perkele että pitää jotain pituutta tuijottaa kun kumppania valitaan!
t. 160cm vaimo
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:12"]
Mun mieheni on 162cm ja aivan helmi tapaus. On loistava isä, mahtava puoliso, seksissä huomaavainen ja taitava kumppani, varsinainen työmyyrä töissä jne.
On se nyt perkele että pitää jotain pituutta tuijottaa kun kumppania valitaan!
t. 160cm vaimo
[/quote]
kumppania valitessa nyt vaan tuijotetaan niitä ominaisuuksia. Niin säkin teet. Vai kelpaako sulle i h a n k u k a v a a n ominaisuuksistaan riippumatta?
Pituus on niin tärkeä miehen ominaisuus että käy todella sääliksi lyhyet miehet, erityisesti jos muuten olisivat fiksuja ja komeita :'(
Kumpaako tässä pitäisi murehtia etukäteen enempi sitä, että mahd. lapset jäävät luultavasti keskimääräistä lyhyemmiksi pituudeltaan vai, sitä, että he mahdollisesti omaksuvat Ap::ta hänen "vähän yksinkertaisen" asenteen muita ihmisiä kohtaan.
Ei se pituus, vaan se mitä pään sisällä liikkuu.
-174 cm nainen
Tuon 165cm nysäpituuden voi saada anteeksi ainoastaan polviin saakka pitkällä munalla. Niin se vaan on. Mutta totuushan on se, että pienellä miehellä ei koskaan ole iso muna. Ei koskaan. Ihme juttu muuten, kun isolla miehellä voi kuitenkin olla pieni muna!