Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkäri kirjoitti diapameja.
05.10.2015 |
Olen kärsinyt pitkään ahdistuksesta,en ole pystynyt menemään töihin.Taustalla läheisen kuolema ja ero puolisosta.Tänään kun otin ekan diapamin,olen kuin eri ihminen.Miten yksi lääke voi vaikuttaa noin paljon? Olen jaksanut siivota ja käydä kävelyllä.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:51"]
Olen kärsinyt pitkään ahdistuksesta,en ole pystynyt menemään töihin.Taustalla läheisen kuolema ja ero puolisosta.Tänään kun otin ekan diapamin,olen kuin eri ihminen.Miten yksi lääke voi vaikuttaa noin paljon? Olen jaksanut siivota ja käydä kävelyllä.
[/quote]Varo vain, niistä ei ole pysyvää apua ja niihin jää yllättävän herkästi koukkuun. Nimim. Been there done that.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Diapam tai Xanor tai Temesta tekevät elämästä siedettävää.