Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minne voin viedä meidän lapsille pieneksi jääneitä
05.10.2015 |
haalareita? Olisi kolmet hyväkuntoiset haalarit mutta haluaisin lahjoittaa ne suomalaisille, en matuille. Ei ole ketään tuttua joka tarvii.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Virheeseen uff laatikkoon?
Jps asut kerrostalossa, voit jättää käytävään tekstillä "saa ottaa". Joku vie ne siitä.
Facebookin annetaan - myydään - ostetaan ryhmään
Kyllä ne kannattaa varmuuden vuoksi silputa pieneksi ja laittaa roskikseen, ettei vain mene kenellekään mielestäsi vääränlaiselle tarvitsijalle.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:23"]
Kyllä ne kannattaa varmuuden vuoksi silputa pieneksi ja laittaa roskikseen, ettei vain mene kenellekään mielestäsi vääränlaiselle tarvitsijalle.
[/quote]
sitä minäkin mietin
ap
Alue: Aihe vapaa
Eli varmaan tuonne pihan roskapönttöön sitten.