Se siitä "luulotaudista"... MS-diagnoosi ja kasvain
Olen jo noin vuoden ajan kärsinyt erinäisistä oireista, joista esimerkkinä kovat kivut raajoissa ja selässä, raajen puutuminen, huimaus ja pahoinvointi, "poissaolokohtaukset" ja tajunnan tason häiriöt, painonnousu ja ihottumat ja kova väsymys.
Olen kertonut näistä oireista tälläkin palstalla muutamaan otteeseen ja aina on tullut ilkeää kommenttia jossa on väitettyä mua luulotautiseksi mielenterveyspotilaaksi ja että noi kaikki oireet selittyisivät "paniikkikohtauksella". :D
Sallikaa minun nauraa. Nyt varmistui kaksi diagnoosia joista toinen MS-tauti ja toinen aivolisäkkeen hyvälaatuinen kasvain. Mun pitäisi varmaan olla nyt paniikissa, mutta oon vaan tyytyväinen että VIHDOIN kuukausien taistelun, vähättelyn ja suoranaisen pilkan jälkeen näistä sairauksista on mustaa valkoisella.
Itsehän tiesin koko ajan että jokin ei ole hyvin kropassa ja että ei paniikkikohtaus ole selitys KAIKKEEN. Onneksi jaksoin käydä sinnikkäästi lääkäreillä ja vaatia tutkimuksia. Valitettavasti osa lääkäreistäkin vähätteli minun oloa, tuli monta lähetettä psyk.polille, turha kilpirauhaslääkitys jne. Kaikki verikoetulokset hyviä ja viitteissä, ja lääkäreiden mukaan se on tae siitä, ettei ihminen voi olla vakasti sairas.
Mutta kyllä ihminen sen itse vaan tuntee, milloin joku on huonosti eikä enää mene psyykkisen pahan olon piikkiin. Mitäs ilkkujat nyt sanotte, kun varmistui että olitte väärässä?? Tulostin nämä paperit nyt itselleni käsilaukkuun ja seuraava joka livenä kehtaa tulla sanomaan että olen laiska ja että kaikki tämä on minun syytä saa ne laput kasvoilleen. Lukekoon siitä.
Kaikille kohtalotovereille toivotan voimia jaksaa ja muistakaa, että omia oikeuksiaan on vaalittava ja lääkäreillä on VELVOLLISUUS tutkia teidät ja hoitaa teitä eikä esim. nuori ikä tai hyvät veriarvot koskaan tarkoita sitä, että kaikki fyysiset sairaudet olisivat poissuljettuja.
T: 29v mamma. :) sairas vaan ei luulosairas
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:07"]
Mä myös olin luulosairas ja hullu, kun valitin lääkärille että hengästyttää. Vasta keuhkojen tähystys paljasti oikean diagnoosin, koska pef-arvot olivat koko ajan "liian hyvät". Kuinkakohan paljon tuo keuhkojen tähystyskin yhteiskunnalle maksoi, sain vieläpä kiirellisen lähetteen kun hoitamattomana meni sairaus lopulta nopealla aikataululla todella huonoon jamaan...
[/quote]
Mikä sairaus teki tuollaista?
[/quote]
Lienee astma.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:40"]
Ap uskallan väittää etteivät kaikki ole täällä vaivojasi vähätelleet ja väittäneet psyykkisesti sairaaksi.
Aina jos joku vaivojaan valittaa kehotan menemään lääkärille, toki en ole aina palstalla vastailemassa ;D
Tsemppiä ja hyvä kun vaivoillesi löytyi selittävä tekijä.
[/quote]
Kyllä sitä NYT esitetään niin hyveellistä!
Ap tsemppiä ja jaksamisia.