Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pienen budjetin jouluun

Vierailija
05.10.2015 |

Ollaan jo sovittu että kaikki kyläilijät (perhettä) tuovat ruokia tullessaan, lähinnä vaivan jaon takia. Pitäisi ostaa joulukuusi ja siihen koristeita. Lahja omalle 1 v lapselle, miehelle, kolmelle kummilapselle (yhdelle on jo vaate jonka meinasin antaa omalle) sekä isovanhemmille. Ottaisiko näihin budjetiksi veronpalautukset 250 € ? Ennen on ollut varaa ostaa tyyliin mitä huvittaa niin olen nyt vähän uudessa tilanteessa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmille voi askarrella lapsen kanssa vaikka taulun: sormiväreillä lapsen jalanjäljet sydämen muotoon paperille ja jokin kaunis runo siihen? Lämmittää varmasti enemmän isovanhempien mieltä kuin mikään ostettu juttu.

Vierailija
22/23 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin juuri käyttämään Pinterestiä, jota joku tuossa yllä vinkkasikin. Ostin kirpputorilta vanhan nahkatakin ja ompelin siitä kaikille tutuille pienille lapsille töppöset tai mokkasiinit, sellaiset Freshly picked tyyliset! Kannattaa selailla hakusanalla diy gifts, varmaan ihan Googlestakin löytyy paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos! Solmio onkin todella hyvä ajatus :) eli tällaiset ajatukset olen nyt saanut: miehelle solmio ja taskuliina, kummilapsille jo ostettu vaate ja tee-se-itse keksipurkit isommille tytöille, itse tehdyt joulukoristeet pellavasta ja pitsistä (muutimme vasta sellaiseen asuntoon johon mahtuu kuusi), omalle lapselle itse tehty pehmolelu. Ehkä isovanhemmille myös noita joulukoristeita? Täytyy ostaa keksiaineet, pitsiä ja pumpulia. Purkit on. Juurekset, glögiä ja jos käyn keräämässä nyt puolukoita jälkkäriin niin tyyliin kermaa ja munia. Kuusi ja siihen kynttilät. Tämähän vaikuttaa todella hyvälle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä