Nainen jätti minut tarralenkkarien vuoksi
Laitoin treffeille tarralenkkarit jalkaan. Kun nainen näki ne, häneltä loksahti suu auki ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi vain että tarralenkkarit on lasten kengät ja lähti pois. Yritin soitella perään mutta hän taisi laittaa minulle puheluneston.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten syyt jättää on niin naurettavia, että saisi tehtyä hyvän komedian.
Miljoona tapaa jättää mies.
Ja jatkaa miehen etsimistä, ja jatkaa, ja jatkaa...
Olen keski-ikäinen nainen ja aion hankkia seuraaviksi kävelykengiksi tarralenkkarit. Ne on niin helpot pukea kun on jo vanhuuden vaivoja. Ehkä sinun pitää etsiä ikäistäsi vanhempaa naisseuraa?
Voi olla todellinenkin syy, onhan maailmassa kaikenlaisia kahjoja, mutta epäilen jotain muuta syytä. Et vaan mahtunut kriteereihin.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tuntea tuon naisen. Nimi alkaa Koolla. Älä välitä, et menettänyt mitään.
Koo, Kaija Koo?
Voi helkkari;Erä-Jorma ei tarralenkkareita käytä hah hah
Ei kukaa aikuinen käytä tarriksia.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen käyttää ihan mitä haluaa. Teinit miettii, että mitähän muutkin tästä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tuntea tuon naisen. Nimi alkaa Koolla. Älä välitä, et menettänyt mitään.
Koo, Kaija Koo?
Minäkin tiedän sen!
hienostoravintolaan kuuluu pukeutua asianmukaisesti
👔👞
Sanoisin, että on moka laittaa lenkkarit, etenkin tarralenkkarit ensitreffeille. Riippuu tietenkin myös, onko ne treffit torilla vai paremmassa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää tai ei, mutta pitää kuitenkin ymmärtää, että kaikki vaatteet/jalkineet/asusteet ei ole paras valinta kaikkiin tapahtumiin. Ap on siksi IMO huono provo.
Itse suosin kuomia ja heijastinliivejä treffeille.
Mistä kaupasta löysit tarralenkkarit?
Isäukko valitteli että on etsinyt sellaisia, mutta missään ei enää myydä sellaisia aikuisille. Nauhalenkkarit ovat hankalat kun on kankeutta sormissa.