Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajatteletko työpaikkasi miehiä miehinä?

Vierailija
04.10.2015 |

niin ;)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa en pysty ajattelemaan muuta kuin työkavereina. Jotenkin sukupuolettomia. Yksi mies on päässyt menemään jotenkin ihon alle, hän on minusta ihan suunnattoman miehekäs ja haluttava. Flirttailemme ja kiusoittelemme toisiamme aina kun töissä tavataan. Olemme molemmat naimisissa joten ei tästä mitään enempää tule koskaan kehittymään, mutta mukavat värinät iskevät silti joka kerta.

Vierailija
22/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ! Emmää mikää sokee oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin, joitakin en.

Vierailija
24/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jotkut ilmeisesti miettivät kun viitsivät noiden lyhyiden rumilusten kanssa nussia. No, valta ilmeisesti kiihottaa mutta toisilla säilyy silti järki päässä.

Vierailija
26/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä kysymystä. Ovathan he miehiä. Vai tarkoitatko, että ajattelenko miehiä siinä mielessä? Siinä tapauksessa en ajattele.

Vierailija
27/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työpaikalla on yleisimmin paikalla 1-2 miestä ja mun puolisoni on toinen niistä. Toinen on työkaveri ja jos muita miehiä tulee vastaan, niin ovat randomkorjausmiehiä tai kuskeja, joihin ei tule kiinnitettyä pahemmin huomiota :D

Vierailija
28/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen. Tykkään yhdestä vähän liikaakin :(

Vierailija
29/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, seurustelen työkaverin kanssa.

Vierailija
30/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä kysymystä. Ovathan he miehiä. Vai tarkoitatko, että ajattelenko miehiä siinä mielessä? Siinä tapauksessa en ajattele.

tunnetko vetoa, ajatteletko heitä seksuaalisina olentoina, ajatteletko että tuossa on _mies_? jotkut miehet nyt on enemmän miehiä kuin toiset :)

Vierailija
31/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vain. Olen ihastunut häneen.

Vierailija
32/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kokemuksista viisastuneena - en ajattele. Pysyn asialinjalla ja niin pysyvät sitten onneksi miehetkin! Samasta syystä en myöskään juo alkoholia juurikaan työpaikan juhlissa. 

Vierailija
33/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä että edustavat harmittavan usein sukupuolensa negatiivisia ominaisuuksia ja on vaikea olla huomaamatta kuinka sukupuolielimet edelleen on se pätevyyden selkeästi määrittävä tekijä. Heillä on oikeanlaiset, minulla vääränlaiset. Sen lisäksi että oma eteneminen on mahdotonta, koittavat vielä josko työsuhde-etuna saisi työkaverilta, ei varsinaisesti nosta arvostusta. 

Vierailija
34/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden kokemuksista viisastuneena - en ajattele. Pysyn asialinjalla ja niin pysyvät sitten onneksi miehetkin! Samasta syystä en myöskään juo alkoholia juurikaan työpaikan juhlissa. 

Näin ja juuri siihen kokemukseen viitaten.

Vierailija
35/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kumpikin on minua 15-20 vuotta vanhempi, sellainen ikisinkku joka sellaisena pysyy, koska on liian hankala jääräpää että kukaan nainen viitsisi katsella.

Vierailija
36/36 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kaikkia nuoria miehiä miehinä, riippumatta siitä, ovatko he minusta oikeasti seksikkäitä. En ole tottunut olemaan miesten kanssa pelkkä kaveri tai muutenkaan kauheasti hengaillut sellaisten miesten seurassa, joiden kanssa minulla ei olisi ollut mitään säpinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän