ajatteletko työpaikkasi miehiä miehinä?
Kommentit (36)
En. Enkä asiakkaita ja yhteistyökumppaneita muita kuin niitä, joiden kanssa on joskus ollut sutinaa jo ennen kuin löytyi ammatillisia syitä verkostoitua.
Joitakin heistä. Osa on mielessäni androgyynejä.
En oikeastaan. Niin outoja heppuja ovat.
Joitakin...osaa en halua ajatella edes vaimojensa kanssa...yök.
Valitettavasti ajattelin. Sen seurauksena vieläkin nolottaa aina kun näen yhden kaverin. Ei meillä mitään ollut mutta silti se flirttailu jne. Kääk.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:01"]
Joitakin...osaa en halua ajatella edes vaimojensa kanssa...yök.
[/quote]
Toisten ihmisten välisen seksin miettiminen nyt yleensä aina aloittaa yök-reaktion. Kun muutaman kerran käy työkaverien kanssa viihteellä ei voi olla huomaamatta, että ne työkaverimiehet todella ovat miehiä.
Pappoina, ei kiinnosta yli kuuskybäset harmaahapset.
No ainakin paria miestä ajattelen ihan miehinä.
Toinen on lasteni isä ja toinen on salapanoni :)
Miten miehen ajatteleminen miehenä liittyy seksiin? En ymmärrä. Ei kenenkään sukupuoli itsessään liikuta minua seksuaalisesti. Kysymys oli outo.
Ajattelen aina tietenkin aluksi, ja yritänkin hieman mutta jos eivät ole huomaavinaan tai puhuvat vain työasioista alan kysellä heiltä sisustus ja pukeutumisvinkkejä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:07"]
Miten miehen ajatteleminen miehenä liittyy seksiin? En ymmärrä. Ei kenenkään sukupuoli itsessään liikuta minua seksuaalisesti. Kysymys oli outo.
[/quote]
no jännä että joitakin miehiä ei näe miehinä, vaan jotenkin sukupuolettomina, vaikka tietää että ovat miehiä.
sitten taas huomasin eräänä päivänä miettiväni kuinka usein pomoni tyydyttää itseään.
joihinkin työkavereihin olen tuntenut vetoa.
mutta siis tämä, että näkeekö ne sukupuolettomina miehinä vai ihan miehinä, on mielenkiintoista.
Yhtä naimisissa olevaa kyllä. Ja hän minua naisena. Sitä sähkön määrää mmm.... :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:06"]
No ainakin paria miestä ajattelen ihan miehinä.
Toinen on lasteni isä ja toinen on salapanoni :)
[/quote]
Kappas, huoralla tuottavuus työpaikalla huipussaan :)
Oiskin mun työpaikalla miehiä! Päiväkodissa työskentelevänä mulla on ollu vuosien aikana vain yksi työkaveri, joka oli mies.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]
Oiskin mun työpaikalla miehiä! Päiväkodissa työskentelevänä mulla on ollu vuosien aikana vain yksi työkaveri, joka oli mies.
[/quote]
mä kyllä oon niin kiitollinen, etten ole naisvaltaisella alalla.
Up