Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburger tänään "täyteen ammuttu"

Vierailija
10.04.2022 |

Joo, olin tänään äitini luona käymässä eräällä pikkupaikkakunnalla. Ikkunasta seurasin päivän mittaan asunnon viereisen Hesburgerin drive-in-jonoa ja koko päivän oli autoja jonossa. Illansuussa kävin Hesen yhteydessä olevassa kaupassa vielä ja Heseen katsahdettuani totesin sen olevan ns. täyteen ammuttu. Nuoria, lapsiperheitä, äitejä lapsineen..

Mä olen boikotoinut Heseä eli ne vähätkin käynnit on jäänyt kokonaan ja tulee olemaankin jäissä. Ekana tämä nuorten työntekijöiden kyykyttäminen ja sitten haluttomuus lopettaa bisneksiä Venäjällä, joka oli vielä piste i:n päälle. Luulin, että useatkin boikotoi ja olin jotenkin tosi hämmästynyt ja lannistunut, kun huomasin, että näin ei ilmeisesti ole. Mietinpä siinä, että mahtaako olla, että ihmisillä jotenkin kummasti on jäänyt nämä jutut huomaamatta vai eikö ihmisiä vain kiinnosta, vai mikä tässä on takana.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta boikotoinnit tavallista väkeä.

Vierailija
2/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän trollit iloitsee.

Vierailija
4/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta se on maaseudulla

Vierailija
5/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni prosentti ihmisistä jaksaa innostua kaikenlaisesta boikotoinnista. Suurinta osaa ne ei liikuta yhtään.

Vierailija
6/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei massoja tällaiset kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut.

Vierailija
7/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. tiedostavia on aiheesta riippuen promilleja tai muutamia prosentteja koko väestöstä. Näin se vain menee.

Vierailija
8/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotointi on ääriliike. Ääriliikkeet ei yleensä saa paljon kannatusta käytännössä. Muutama tyyppi vouhkaa somessa äänekkäästi.

Vierailija
9/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei vain välitä. Oma suu, lompakko ja etu on ihmistä kuin ihmistä lähinnä... Jos ne omat edut olisivat uhattuna, sitten toki kiinnostaisi...

Vierailija
10/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne uskaltaa näin korona-aikana? Minä pysyn edelleen kaukana tuollaisista paikoista.

Vierailija
11/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on varmaan sama kuin kaikessa muussakin, kaikkia kiinnostaa kyllä se joutuuko itse vaaraan, mutta harvoja kiinnostaa osallistua toimiin millä se oma vaaraan joutuminen estetään. Sama juttu oli kyse sitten ilmastosta, sukupuutosta tai Venäjän uhasta... 

Vierailija
12/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. tiedostavia on aiheesta riippuen promilleja tai muutamia prosentteja koko väestöstä. Näin se vain menee.

Ja lapsiperheitä siellä oli. Ihmisistä vain tyhmimmät lisääntyy, ja suomalaistenkin äo on laskenut 90-luvulta asti.

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
13/13 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on korona sehän tappaa kaikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän