Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puolusteltavaa siinä on ettei harrasta liikuntaa?

Vierailija
04.10.2015 |

Nää sohvaperunat jotka ei ikinä käy salilla ja ainoo liikunta niille on joku kävelylenkki kerran päivässä tms. haukkuu fitnessiä pinnalliseks ym. Sori vaan mut siinä ei oo mitään hienos ettei huolehdi omasta terveydestään!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet!

Vierailija
2/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:05"]

Nää sohvaperunat jotka ei ikinä käy salilla ja ainoo liikunta niille on joku kävelylenkki kerran päivässä tms. haukkuu fitnessiä pinnalliseks ym. Sori vaan mut siinä ei oo mitään hienos ettei huolehdi omasta terveydestään!

[/quote]

Myöskään ei voi mitenkään puolustella sitä, ettei harrasta kulttuuria. Juntti mikä juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkua voi aivan hyvin, vaikka ei "harrasta liikuntaa"

Vierailija
4/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole päivässä tunteja käydä salilla/lenkillä. Olen opiskelija, rahat tiukilla, aikaa menee päivässä matkusteluun koti/työpaikka välillä (olen työharjoittelussa, asun pikkukylällä ja työharjoittelupaikkaan 45min ajomatka, lähempänä ei ole sopivaa paikkaa). Pitää tehdä harjoitteluun kuuluvia tehtäviä, tehdä kotityöt, käydä kaupassa, tavata ystäviä/perhettä, viettää aikaa sen puolisonkin kanssa... sitten kello onkin jo niin paljon että pitää mennä nukkumaan.

Vierailija
5/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan sitä mitään puolustele, enkä selittele kellekään. Hyvin olen elänyt ilman liikuntaa 40 vuotta, ja vanhempani ovat vielä 70 v:näkin terveitä ja hyväkuntoisia, vaikkei arkiliikuntaa kummempaa ole ikänään harrastaneet. 

Vierailija
6/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Sali ei ole ainoa paikka harrastaa liikuntaa. Joillekin arki-/hyötyliikunta on riittävää. Fitness on pinnallista riippumatta siitä sanooko tämän tosiasian liikunnanharrastaja vai "sohvaperuna".

Vierailija
7/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkki kerran päivässä on ihan ok. Aika moni ei liiku senkään vertaa.

Oletko sama ap kun siinä toisessa fitness-aiheisessa ketjussa?

Vierailija
8/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kävelylenkki kerran päivässä on todella hyvää liikuntaa. Terveyden kannalta monelle paljon parempi vaihtoehto kuin joku hysteerinen salitreeni.

Vierailija
9/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Kävelylenkki kerran päivässä on todella hyvää liikuntaa. Terveyden kannalta monelle paljon parempi vaihtoehto kuin joku hysteerinen salitreeni.

[/quote]

Ei voi kyllä ku nauraa näille vastauksille... Perus kävely ei oo liikuntaa nähnykkään...

ap

Vierailija
10/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yksi uuniperuna ja laita se suuhun. Mmmmm... laita seuraavaan sulaa voita päälle, ja ripaus suolaa. mmm... ota kolmas uuniperuna.. JUNA MENEE TUNNELIIN JA ILOTULITUS JA PILVET HEINÄPELLON PÄÄLLÄ

Vierailija
11/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä huolehtiminen on eri asia kuin tämä kauhea fitnessbuumi, ei tarvi elää rahkalla ja tonnikalalla, harrastaa crossfittiä ja käydä salilla 10 kertaa viikossa pitääkseen itsestään huolta. Äläkä aliarvioi kävelyn voimaa, laihduin 30 kiloa pelkästään kävelemällä joka päivä 2-6km reippaasti. Kyllä sillä on vaikutusta jos ei ole ikinä liikkunut yhtäön

Vierailija
12/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mulle sellanen aikataulu, missä ehdin arkena liikkua arkiliikuntaa ja koirankusetusta enemmän. Mutta muista: herään töihin 6.00 ja päivystän 6.30 eteenpäin, 6.45 lähden työmatkalle. Töissä olen 7.30-16.00, jonka jälkeen siirryn kouluun ja olen siellä 20.30 asti. Sieltä siirryn kotiin, perillä olen 21.20. Käyn suihkussa ja menen nukkumaan klo 22, jotta saman jaksaa seuraavana päivänä uudelleen. Mihin väliin saan 1,5-2h salilla edes kaksi kertaa viikossa? Viikonloppuisin joo, mutta silloin haluaisin viettää aikaa perheen kanssa, kun heitä näkee hyvällä tuurilla tunnin arkipäivässä eikä siellä salillakaan kannata peräkkäisinä päivinä repiä ohan hulluna :)

Vierailija
13/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  ihmeessä  pitäisi harrastaa maksullista liikuntaa kun ulkona voi liikkua ihan ilmaiseksi? Se nyt vaan on tyhmää maksaa siitä että  joku pikkuhi*leri  komentaa tai sitten pitää jonottaa joka laitteeseen niin että lihakset ehtivät viilentyä vetojen välissä. Kyllä mä pidän näitä ryhmäjumppa-addikteja ja muita salisopuleita hieman tyhminä.

Vierailija
14/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salilla 3 kertaa viikossa ja juoksulenkillä/juoksumatolla päivittäin ja olen timmissä kunnossa, mutta minusta fitness on silti pinnallista. Eikö kunnostaan voi huolehtia ilman persekuvia #fitness instaan yms mitä se fitness nykymaailmassa tarkoittaakaan.

Vierailija
15/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:09"]Mulla ei ole päivässä tunteja käydä salilla/lenkillä. Olen opiskelija, rahat tiukilla, aikaa menee päivässä matkusteluun koti/työpaikka välillä (olen työharjoittelussa, asun pikkukylällä ja työharjoittelupaikkaan 45min ajomatka, lähempänä ei ole sopivaa paikkaa). Pitää tehdä harjoitteluun kuuluvia tehtäviä, tehdä kotityöt, käydä kaupassa, tavata ystäviä/perhettä, viettää aikaa sen puolisonkin kanssa... sitten kello onkin jo niin paljon että pitää mennä nukkumaan.
[/quote]
Meillä ainakin on opiskelijoille sporttipassilla ilmaisia kuntosalivuoroja ja muina aikoina maksaa alle 2€. Noin 40€ vuoden liikuntapassi.
-Ohis

Vierailija
16/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:09"]Mulla ei ole päivässä tunteja käydä salilla/lenkillä. Olen opiskelija, rahat tiukilla, aikaa menee päivässä matkusteluun koti/työpaikka välillä (olen työharjoittelussa, asun pikkukylällä ja työharjoittelupaikkaan 45min ajomatka, lähempänä ei ole sopivaa paikkaa). Pitää tehdä harjoitteluun kuuluvia tehtäviä, tehdä kotityöt, käydä kaupassa, tavata ystäviä/perhettä, viettää aikaa sen puolisonkin kanssa... sitten kello onkin jo niin paljon että pitää mennä nukkumaan. [/quote] Meillä ainakin on opiskelijoille sporttipassilla ilmaisia kuntosalivuoroja ja muina aikoina maksaa alle 2€. Noin 40€ vuoden liikuntapassi. -Ohis

[/quote]

Niin. Tunnit ja eurot eivät ole sama asia.