Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsimatkatavaroista (lentokone)

Vierailija
04.10.2015 |

Jos laukku täynnä ylittää sallitut mitat, onko ok ottaa se esim puolityhjänä, jolloin sen saa rytättyä pienemmäksi ja sääntöjen mukaiseksi?:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ai joku pukupussi tyyppinen?

Vierailija
2/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja...... monesti mietin miksi jotkut edes matkustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:03"]Ei luoja...... monesti mietin miksi jotkut edes matkustaa?
[/quote]

No ekaa kertaa olen lähdössä :-D

Vierailija
4/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nyt kyllä koko kysymys vähän ohi. Voisiko ap tarkentaa tätä kyseistä jättikassia jota ei voi laittaa ruumaan vaan on pakko ottaa matkustamoon. Joku makuupussi täynnä tavaraa vai wtf?

Vierailija
5/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:02"]Täh? Ai joku pukupussi tyyppinen?
[/quote]

Kangaslaukku

Vierailija
6/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Esim putkikassi tai iso reppu on tällainen. Voi olla liian pitkä mutta jos on tilaa rytätä, saa viedä koneeseen.

Vierailija
7/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis tietenkin. Jos se siis menee kasaan niin, että se mahtuu penkin alle tai lokeroon.

Ohiksena,

Jossain vaiheessa Finnair laittoi lemmikinkuljetuslaukulle nerokkaat mitat: korkeus 25 cm jne. ja lisäohje, että lemmikin pitää pystyä seisomaan, kääntymään, istumaan ja makaamaan tässä kassissa. Tästä tuli varmaan aika paljon palautetta, koska minkäänlaista koiraa tai edes kissaa ei kai oikein voisi noilla ehdoilla kuljettaa.

Mitat on poistuneet, riittää, että kassi lemmikkeineen menee penkin alle ja painaa max. 8 kg. Samat säännöt kassilla ilman koiraa tai kissaa.

Vierailija
8/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:07"]Mulla meni nyt kyllä koko kysymys vähän ohi. Voisiko ap tarkentaa tätä kyseistä jättikassia jota ei voi laittaa ruumaan vaan on pakko ottaa matkustamoon. Joku makuupussi täynnä tavaraa vai wtf?
[/quote]

Ihan vaan kankainen laukku joka minulla on ruumaan menevän matkalaukun lisäksi. Jos se on ihan täynnä, ylittää sallitut mitat. Jos taas esim puoliksi vaan täynnä, ei pingotu ja menee helposti enemmän kasaan jolloin mitat pienenevät.:)

Vierailija
9/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Kiitoksia teille vastauksista :-)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi