Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä haki lapsensa pk:sta pyörällä, voi luoja!

Vierailija
04.10.2015 |

Ajoin perjantaina kotiin kun lähipäiväkodin pihasta kurvas isä (luulisin) pyörällä lasten kanssa. Vanhempi, noin 3v istui tarakalla jalat levällään ettei osu pinnoihin ja pienempi, reilu 1v oli isän KAINALOSSA. Isä ajoi yhdellä kädellä siis. Eikä tietenkään kypäriä kenelläkään. Meinasin ite ajaa ojaan. Voi ihmiset.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin vähän vastaavan kombinaation alkukesästä, tosin espanjassa. Isä lasketteli alamäkeä yhdellä kädellä kiinni pitäen taapero kainalossa, isompi lapsi (4-5v) lasketteli vieressä omalla pyörällään. Ja keskellä tietä kumpikin. Jaiks!

Vierailija
2/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä näin äidin, joka pyöräili vauva rintarepussa. Voi apua, olin just edellisellä viikolla kaatunut itse pyörällä pahasti ja jos siinä olis ollut vauva rintarepussa, niin henkinolis vauvalta lähtenyt. Ja tämä ei tapahtunut Porvoossa vaan Espoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisiliassa vaikutti olevan tavallista että suku on mopon selässä

Vierailija
4/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huolen voisi ilmaista suoraan henkilölle. Kerran ohi ajoi samanlainen viritys, mutta ei siinä suuta ehtinyt aukaista, kun vaan katsoa että onko toi viritelmä totta ja pyörä oli jo poissa.

Vierailija
5/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:58"]Tais olla Helsingissä?
[/quote]

Millähän perusteella?

Vierailija
6/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
7/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa tossa olis ollut vielä mummo tarakalla.

Vierailija
8/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lienee töissä sirkuksessa...

Vierailija
9/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti haki aikoinaan minut ja veljeni päiväkodista pyörällä. Minä istuin tarakalla ja veli ohjaustangon(?) päällä. Siis ihan oikeasti.

Vierailija
10/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:54"]Kiinassa tossa olis ollut vielä mummo tarakalla.   [/quote] Ja jossain vuohi reppuselässä

[/quote]

Ei, ei kaupungissa vuohia. Maseudulla mahdollisesti.

Mutta ei kyllä polkupyöriäkään, vaan mopot. Olen nähnyt niin paljon, ap:n juttu on tosi kesy siihen verrattuna. Ja vielä suomalainen liikenne, jossa autoja menee harvakseltaan. Ehkä paras oli, kun mopoa ajoi nainen (äiti?)  ja hänen edessään taapero seisomassa. Tarakalla toinen nainen, jolla sylissä vauva ja hänen takanaan vielä teini. Yhden mopon kyysissä siis 5 henkilöä.

[/quote]
Puolisoni on moni lapsen perheen nuorimpia. Ennen hänen syntymää isällä oli moottori pyörä ja äiti isä ja 5 lasta mahtuivat pyörän päälle, ei ollut edes sivuvaunua. Savossa tapahtui ei Porvoossa. Kaikki vanhemmat sisarukset olivat tyttöjä mutta vanhimmat oli jo ainakin lukiossa kun puoliso syntyi.

Vierailija
11/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:54"]Kiinassa tossa olis ollut vielä mummo tarakalla.

[/quote]

Ja vaimo toisessa kainalossa. Anoppi ohjaustangolla.

Vierailija
12/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla Helsingissä?

Vierailija
13/35 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin näkee vastaavaa ja villimpääkin. Meilläkin lapsi haluaa (ja annan) istua tarakalla, kun itse talutan pyörää, vaikka ei olisi kypärääkään tullut mukaan.

Vierailija
14/35 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haetaan lapset aina autolla, vaikka oikeaa tarvetta ei olisikaan. Haluamme näyttää uutta Audia kaikille.

Vierailija
15/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:55"]Puolisoni on moni lapsen perheen nuorimpia. Ennen hänen syntymää isällä oli moottori pyörä ja äiti isä ja 5 lasta mahtuivat pyörän päälle, ei ollut edes sivuvaunua. Savossa tapahtui ei Porvoossa. Kaikki vanhemmat sisarukset olivat tyttöjä mutta vanhimmat oli jo ainakin lukiossa kun puoliso syntyi.

[/quote]

Vierailija
16/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa että joku isä osaa vielä ottaa rennosti tässä nipo yhteiskunnassa. Kas kun et lasua tehnyt!! :)

Vierailija
17/35 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:01"]Ihanaaa että joku isä osaa vielä ottaa rennosti tässä nipo yhteiskunnassa. Kas kun et lasua tehnyt!! :)
[/quote]

Ihanaa kun joku ei niin välitä lastensa turvallisuudesta!

Vierailija
18/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:55"]Äiti haki aikoinaan minut ja veljeni päiväkodista pyörällä. Minä istuin tarakalla ja veli ohjaustangon(?) päällä. Siis ihan oikeasti.
[/quote]

Näin meilläkin. Hakijana tosin isä.

Vierailija
19/35 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meilläkin oli perhe moottoripyörällä, eikä kenelläkään kypäriä tms. Näin minun vanhemmatkin kulki, ennen kuin oli pakko ostaa auto. Liikaa lapsia yhdelle moottoripyörälle. Toisaalta valitetaan, että Suomessa on liikaa säädöksiä, mutta toisaalta oletetaan ihmisten toimivan normin mukaan. Se, että joku toimii itselleen sopivalla tavalla, ei käy laatuun. Muistelkaa vain kaikkia kaupassakäyntineuvoketjuja yms.

&Yhdyn tuohon isänrelaus kommentiin.

Vierailija
20/35 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:54"]Kiinassa tossa olis ollut vielä mummo tarakalla.

[/quote]
Ja jossain vuohi reppuselässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä