Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaveri vain tiuskii?

Vierailija
04.10.2015 |

Vaikka asia esitetään hänelle ihan asiallisesti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun työkaverin nimi on? :) Kuulostaa valitettavasti kovin tutulta.

Vierailija
2/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan täytyy kysyä häneltä itseltään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on krooninen päänsärky... Huomaan itse tiuskivani, kun päätä jomottaa.

Vierailija
4/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on liikaa töitä?

Vierailija
5/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehkä ite just sellanen ärsyttävä joka asiasta natiseva, tumput suorana seisova vätys. Minäkin tiuskisin.

Vierailija
6/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi;kiire; liikaa töitä; väsymys; kaikki hommat kaatuu päälle eikä kukaan auta;tulospaineet ja tarve olla samalla hyvä ahkera työntekijä. Siinä syyt tiuskimiseeni, en tee sitä tahallaan :/

Vierailija
7/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vituttaa? On väsynyt? Itsellä vähän samaa, mutta saatan tiuskia ihan syystä, kun tuntuu, että jotkut tulee vain tyrkyttämään omia töitään "kun sinä osaat paremmin" -tyyliin. Just viime viikolla minua pyydettiin ottamaan tavallista kopiota (!!??) yhdestä paperista ja tiuskaisin, että ota kuule ite.

Vierailija
8/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:22"]

Stressi;kiire; liikaa töitä; väsymys; kaikki hommat kaatuu päälle eikä kukaan auta;tulospaineet ja tarve olla samalla hyvä ahkera työntekijä. Siinä syyt tiuskimiseeni, en tee sitä tahallaan :/

[/quote]

Kysymys: jos olemme kollegoja samanlaisella työnkuvalla, saanko vastaavasti tiuskia sinulle myös? En tekisi sitä tahallaan, mutta tiedäthän, stressi, väsymys jne...

En ole ap. mutta samanlaisia asioita viime aikoina miettinyt.

Vierailija
9/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:22"]

[/quote]

En tiedä montakaan työntekijää joka ei tunne kärsivänsä noista samoista jutuista. Kumma että useimmat jaksavat silti olla ihmisiksi.

Vierailija
10/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:22"]

[/quote]

Kysymys: jos olemme kollegoja samanlaisella työnkuvalla, saanko vastaavasti tiuskia sinulle myös? En tekisi sitä tahallaan, mutta tiedäthän, stressi, väsymys jne...

[/quote] no ei se tietenkään ole hyvä juttu ikinä. Mä en haluaisi tiuskia, kadun sitä kotona välillä. Olen myös anteeksi pyytänyt ja iloinenkin aika ajoin. Meillä ei muut tee samaa kuin minä. Minä teen ns. Kaikki ärsyttävät selvittelyt ja ratkon ongelmat joita tulee kun muut tekee sitä ns. Varsinaista työtä. Harmittaa välillä kun kukaan ei auta ja muilla on aikaa jutustella ja syödä lounaita. Minulla kiire ja paine. Osittain myös omaa syytäni että otan näin kovat paineet. Eli ei; en hyväksy omaa tai toisten tiuskimista

Vierailija
11/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:22"]

[/quote]

[/quote] no ei se tietenkään ole hyvä juttu ikinä. Mä en haluaisi tiuskia, kadun sitä kotona välillä. Olen myös anteeksi pyytänyt ja iloinenkin aika ajoin. Meillä ei muut tee samaa kuin minä. Minä teen ns. Kaikki ärsyttävät selvittelyt ja ratkon ongelmat joita tulee kun muut tekee sitä ns. Varsinaista työtä. Harmittaa välillä kun kukaan ei auta ja muilla on aikaa jutustella ja syödä lounaita. Minulla kiire ja paine. Osittain myös omaa syytäni että otan näin kovat paineet. Eli ei; en hyväksy omaa tai toisten tiuskimista
[/quote] ja meilläkin on töissä juuri sitä " selvitä tää asia mä meen lounaalle heippa"

Vierailija
12/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:22"] Stressi;kiire; liikaa töitä; väsymys; kaikki hommat kaatuu päälle eikä kukaan auta;tulospaineet ja tarve olla samalla hyvä ahkera työntekijä. Siinä syyt tiuskimiseeni, en tee sitä tahallaan :/ [/quote] Kysymys: jos olemme kollegoja samanlaisella työnkuvalla, saanko vastaavasti tiuskia sinulle myös? En tekisi sitä tahallaan, mutta tiedäthän, stressi, väsymys jne... En ole ap. mutta samanlaisia asioita viime aikoina miettinyt. [/quote] no ei se tietenkään ole hyvä juttu ikinä. Mä en haluaisi tiuskia, kadun sitä kotona välillä. Olen myös anteeksi pyytänyt ja iloinenkin aika ajoin. Meillä ei muut tee samaa kuin minä. Minä teen ns. Kaikki ärsyttävät selvittelyt ja ratkon ongelmat joita tulee kun muut tekee sitä ns. Varsinaista työtä. Harmittaa välillä kun kukaan ei auta ja muilla on aikaa jutustella ja syödä lounaita. Minulla kiire ja paine. Osittain myös omaa syytäni että otan näin kovat paineet. Eli ei; en hyväksy omaa tai toisten tiuskimista

[/quote]

Mitäpä se auttaa että anteeksi pyytelet? Teet silti työpaikasta kurjan.

Minä teen juuri noita samoja hommia. Hoidan yllättävät kriisit ja korjaan tuuraajien tekemät tuhot. Vastaan puhelimeen kun asiakas haluaa valittaa.

En koskaan ole ilkeä työkavereille enkä pura stressiäni muihin. Sen sijaan hankin siirron yhdelle kollegalle joka niin teki. Se on aina paljon helpompaa tiuskia kuin hillitä itsensä ja kyllä se joskus helpottaisi kun vain purkaisi kiukkunsa muihin. En silti tee sitä.

Vierailija
13/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sen nimi Jenni??? :D ja baarimikko?!

Vierailija
14/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä yliväsynyt?

Vierailija
15/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi