Kuvaile viime känniäsi :)
Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?
Kommentit (244)
Lauantai-ilta. Baarissa keski-ikäinen nainen iski minulle silmää ja kun sinkkumies olen, niin ajattelin, että mikä jottei. Kännipano siis.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:25"]
Lauantai-ilta. Baarissa keski-ikäinen nainen iski minulle silmää ja kun sinkkumies olen, niin ajattelin, että mikä jottei. Kännipano siis.
[/quote] Kuulostaa hyvältä :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:25"]
[/quote] Kuulostaa hyvältä :)
[/quote]
Joo. Ite en ole vielä keski-ikäinen, mutta msistuihan se silti.
Perjantaina join 2 pulloa punaviiniä. Palstailin, sekä kokkailin yksin.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:36"]
Perjantaina join 2 pulloa punaviiniä. Palstailin, sekä kokkailin yksin.
T: Mies
[/quote] Mitä kokkailit? Palstailu on kyllä selkeästi mukavampaa kun on ottanut alkoholia. :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:41"]
N. 27 tunnin päästä juon kännit :)
[/quote] 26 tuntia!!!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:07"]
Parhaillaan oon hankkimassa sitä. Pikkuhiljaa tissuttelen.
[/quote] Joko olet kännissä :) Miten menee?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:29"]
Kuinka usein muuten juotte kännit?
[/quote] Itse olen juonut tähän mennessä 1 krt/vko
[/quote] Mutta pian saatan alkaa juomaan 2 krt/vko...:P
[/quote] huh
Viime känni oli aika tylsä, miehen työpaikan juhlat oli eikä mulla ollu siellä oikein ketään 'hengenheimolaista'. Join vodkaa ja tanssin jonkin verran mutta muuten ei ollut oikein hauskaa... Minä tarvin omat tietyt kaverit että pääsen kunnon fiilikseen humalassa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"]
Viime känni oli aika tylsä, miehen työpaikan juhlat oli eikä mulla ollu siellä oikein ketään 'hengenheimolaista'. Join vodkaa ja tanssin jonkin verran mutta muuten ei ollut oikein hauskaa... Minä tarvin omat tietyt kaverit että pääsen kunnon fiilikseen humalassa.
[/quote] Ok. Niin, ei se pelkkä alkoholi aina takaa hyvää fiilistä..
Join todella humalaan itseni vappuna enkä ollut kauan humalassa mutta join tehokkaasti laadukasta alkoholia ja oli todella tylsää. Ei ollut mitään ikimuistoista. Oli melko kamalaa loppuen lopuksi. Ihmisiä örveltämässä. Ei mahdollisuuttakaan jutella kenenkää kanssa ja ei ollut mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"]
[/quote] Ok. Niin, ei se pelkkä alkoholi aina takaa hyvää fiilistä..
[/quote]
Ei ainakaan minulla... Vai johtuukohan siitä että meillä on tietyllä kaveriporukalla aina ihan hulvaton meno niin kaikki muu tuntuu laimealta siihen verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:57"]
Join todella humalaan itseni vappuna enkä ollut kauan humalassa mutta join tehokkaasti laadukasta alkoholia ja oli todella tylsää. Ei ollut mitään ikimuistoista. Oli melko kamalaa loppuen lopuksi. Ihmisiä örveltämässä. Ei mahdollisuuttakaan jutella kenenkää kanssa ja ei ollut mahdollisuuksia.
[/quote] :(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:06"]
En pidä Niko Kivelästä
[/quote] by the way
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"] Viime känni oli aika tylsä, miehen työpaikan juhlat oli eikä mulla ollu siellä oikein ketään 'hengenheimolaista'. Join vodkaa ja tanssin jonkin verran mutta muuten ei ollut oikein hauskaa... Minä tarvin omat tietyt kaverit että pääsen kunnon fiilikseen humalassa. [/quote] Ok. Niin, ei se pelkkä alkoholi aina takaa hyvää fiilistä.. [/quote] Ei ainakaan minulla... Vai johtuukohan siitä että meillä on tietyllä kaveriporukalla aina ihan hulvaton meno niin kaikki muu tuntuu laimealta siihen verrattuna.
[/quote] :)
En pidä Niko Kivelästä
[/quote] Mutta Ilari johansson on jees!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:13"]
En pidä Niko Kivelästä
[/quote] Höpöttelen vaan täällä itsekseni
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:13"]
En pidä Niko Kivelästä
[/quote] Höpöttelen vaan täällä itsekseni
[/quote] on niiin tyhjä fiilis
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:07"]
Nyt tulee, tää on aika lame;
Viime juhannus, reilu 3kk sitten. Kutsuin kasan mimmikavereita meille aloittelemaan, tarkoitus oli syödä ja saunoa. Kahden- ja kolmenkympin välissä kun ollaan, niin suurin osahan ei halunnut syödä eikä saunoakaan, vaan viinipullot avattiin ja istuttiin terassille. Itse aloin tässä vaiheessa nopeaa kammata naamaa kasaan (olin säästellyt sitä saunan jälkeiseksi projektiksi ja kun muut olivat ihan tosissaan riipimässä perseitä olalle, mulla tuli kiire).
Join väkisin ja todella hitaasti, tuntui ettei uppoa oikein millään vaikka maistui kyllä. Join kolme kuivaa siideriä ja aloin olla mukavassa humalassa, mutta sitä enemmän mulla oli jo paha olo. Mua suoraan sanottuna oksetti, mutta urheana tyttönä (joka juo harvoin) keräsin kimpsuni ja kampesin samaan bussiin muun porukan kanssa- tarkoituksena lähteä tamppaamaan. No, kun päästiin baarin ovelle ja muut lauloi kuorossa Sexual Healingiä, mulla alkoi särkeä päähän. Baari oli täynnä eikä sinne otettu sisään. Minnekään ei otettu sisään. Mua alko väsyttää, istuin ostarin portaille nuokkumaan, olin juonut edelleen sen kolme siideriä ja ehkä lasillisen viiniä bussissa, olo oli aivan jyrän alle jäänyt.
Lähdin kotiin, sammuin samantien ja heräsin maailman kamalimpaan darraan, itkin ja oksensin suihkun lattialla. Kolmesta siideristä ja lasillisesta viiniä.
Olin viidennellä viikolla raskaana.
Tätä saan nyt muistella seuraavan vuoden ennen kuin seuraavan kerran (aikaisintaan) lähden yrittämään kännejä :D
[/quote] Kiitos tarinasta!