Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile viime känniäsi :)

Vierailija
04.10.2015 |

Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?

Kommentit (244)

Vierailija
1/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kännää nykyään. :) Viimeksi join alkoholia perjantaina. Kotosalla meni nelisen olutta. Jutusteltiin ilta miehen kanssa ja katsottiin elokuvaa. Lopuksi iltapalaa ja nukkumaan. Oli mukava ilta!

Vierailija
2/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join viimeksi kännit torstaina. Join kaksi mansikka-limesiideriä ja pari vahvaa 7 % omenasiideriä. Olin täällä av:lla ja kommentoin joihinkin ketjuihin jotakin. Katselin myös vähän Katastrofin anatomiaa netistä. Olin yksin. Ei ollut tarkoitus juoda kännejä, mutta lipsuin. Oli ihan hilpeä fiilis, mutta ei tainnut kuitenkaan muisti mennä ainakaan pahasti. On sitä ihan kiva muistella jälkeenpäin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Tuossa joku päivä sitten. En kyllä muista milloin.

Vierailija
4/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan oon hankkimassa sitä. Pikkuhiljaa tissuttelen.

Vierailija
5/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:01"]En mä kännää nykyään. :) Viimeksi join alkoholia perjantaina. Kotosalla meni nelisen olutta. Jutusteltiin ilta miehen kanssa ja katsottiin elokuvaa. Lopuksi iltapalaa ja nukkumaan. Oli mukava ilta!
[/quote]

No ap kysyikin että millainen oli viime kännisi...

Vierailija
6/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:01"]En mä kännää nykyään. :) Viimeksi join alkoholia perjantaina. Kotosalla meni nelisen olutta. Jutusteltiin ilta miehen kanssa ja katsottiin elokuvaa. Lopuksi iltapalaa ja nukkumaan. Oli mukava ilta! [/quote] No ap kysyikin että millainen oli viime kännisi...

[/quote]

Niin ja mä vastasin. Tarkensin vaan etten varsinaisesti kännää. No big deal. :)

Vierailija
7/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:07"]

Parhaillaan oon hankkimassa sitä. Pikkuhiljaa tissuttelen.

[/quote] Jee! Mitä juot?

Vierailija
8/244 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
9/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tuli juotua olutta jonkin verran. n. 0:00 kotona, joten melko maltillisesti tuli kuitenkin otettua. Ei enää jaksa kuten ennen, vahaksi ei ole tulemista.

m39

Vierailija
11/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:14"]

Lauantaina tuli juotua olutta jonkin verran. n. 0:00 kotona, joten melko maltillisesti tuli kuitenkin otettua. Ei enää jaksa kuten ennen, vahaksi ei ole tulemista.

m39

[/quote] Kiitos kommentista

Vierailija
12/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina vanhan kaverin kanssa, jota en ole nähnyt yli vuoteen. Tehtiin mun luona ruokaa ja juotiin pohjia, laittauduttiin kaupungille ja käytiin tanssimassa. Lopulta päädyttiin pyörähtämään jatkoilla, joka poiki treffit huomiselle. ;)

Vierailija
13/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:26"]

Perjantaina vanhan kaverin kanssa, jota en ole nähnyt yli vuoteen. Tehtiin mun luona ruokaa ja juotiin pohjia, laittauduttiin kaupungille ja käytiin tanssimassa. Lopulta päädyttiin pyörähtämään jatkoilla, joka poiki treffit huomiselle. ;)

[/quote] Kiva

Vierailija
14/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 27 tunnin päästä juon kännit :)

Vierailija
15/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:41"]

N. 27 tunnin päästä juon kännit :)

[/quote] Lähtölaskenta alkaa :D Vähän säälittävää, tiedän..

Vierailija
16/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesällä naapureiden kanssa istuskeltiin takapihalla ja siinähän niitä sitten lähti uppoamaan. Mutta hauskaa oli ja lopuksi tanssittiin pöydällä naapurin rouvan kanssa :)

Vierailija
17/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:54"]

Viimeksi kesällä naapureiden kanssa istuskeltiin takapihalla ja siinähän niitä sitten lähti uppoamaan. Mutta hauskaa oli ja lopuksi tanssittiin pöydällä naapurin rouvan kanssa :)

[/quote] Teillä oli hyvä meininki :)

Vierailija
18/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole koskaan ollut kännissä, mutta koska päihdyn parista viinilasillisesta, niin hieman on päässä joskus heittänyt. Olikohan sitten viimeisin kerta, kun olin ottanut pari lasillista ja joku sattui soittamaan ja kysyi meioosin ja mitoosin eroa. Nauroin hervottomana kun yritin selittää kahdentumisista ja jakaantumisista. 

Vierailija
19/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee, tää on aika lame;

Viime juhannus, reilu 3kk sitten. Kutsuin kasan mimmikavereita meille aloittelemaan, tarkoitus oli syödä ja saunoa. Kahden- ja kolmenkympin välissä kun ollaan, niin suurin osahan ei halunnut syödä eikä saunoakaan, vaan viinipullot avattiin ja istuttiin terassille. Itse aloin tässä vaiheessa nopeaa kammata naamaa kasaan (olin säästellyt sitä saunan jälkeiseksi projektiksi ja kun muut olivat ihan tosissaan riipimässä perseitä olalle, mulla tuli kiire).

Join väkisin ja todella hitaasti, tuntui ettei uppoa oikein millään vaikka maistui kyllä. Join kolme kuivaa siideriä ja aloin olla mukavassa humalassa, mutta sitä enemmän mulla oli jo paha olo. Mua suoraan sanottuna oksetti, mutta urheana tyttönä (joka juo harvoin) keräsin kimpsuni ja kampesin samaan bussiin muun porukan kanssa- tarkoituksena lähteä tamppaamaan. No, kun päästiin baarin ovelle ja muut lauloi kuorossa Sexual Healingiä, mulla alkoi särkeä päähän. Baari oli täynnä eikä sinne otettu sisään. Minnekään ei otettu sisään. Mua alko väsyttää, istuin ostarin portaille nuokkumaan, olin juonut edelleen sen kolme siideriä ja ehkä lasillisen viiniä bussissa, olo oli aivan jyrän alle jäänyt.

Lähdin kotiin, sammuin samantien ja heräsin maailman kamalimpaan darraan, itkin ja oksensin suihkun lattialla. Kolmesta siideristä ja lasillisesta viiniä.

Olin viidennellä viikolla raskaana.

Tätä saan nyt muistella seuraavan vuoden ennen kuin seuraavan kerran (aikaisintaan) lähden yrittämään kännejä :D

Vierailija
20/244 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:06"]

En oikeastaan ole koskaan ollut kännissä, mutta koska päihdyn parista viinilasillisesta, niin hieman on päässä joskus heittänyt. Olikohan sitten viimeisin kerta, kun olin ottanut pari lasillista ja joku sattui soittamaan ja kysyi meioosin ja mitoosin eroa. Nauroin hervottomana kun yritin selittää kahdentumisista ja jakaantumisista. 

[/quote] Onko koskaan tehnyt mieli kokeilla suuremman alkoholimäärän juomista? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän