Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon paasto

Vierailija
04.10.2015 |

Olen ennenkin paastonnut pelkällä vedellä, mutta viikkoa en ole ikinä saanut täyteen. Olisiko muita innokkaita mukaan? Voitaisiin päivitellä tänne kuulumisia ja jakaa kokemuksia aikasemmilta paastoilta. Itse aloitan paaston tänään. :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paastoon! Se on vaikeaa, mutta vaivan arvoista :)

Vierailija
2/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkällä vedellä eikä itse puristetuilla mehuilla tms.? Kuulostaa rankalta, tsemppiä! :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paastonnut kerran 7 päivää. Se sujuu ihan helposti, kun pääsee ekasta päivästä läpi. Sitten tulee sellainen fiilis, ettei "halua pilata paastoa". Kolmas ja neljäs päivä ei enää edes tunne nälkää.

Kannattaa ottaa liikunta hissukseen, kävelyä korkeintaan. Paljon vaatetta, kylpyjä, saunaa (ei liian kuumaa), hieronta ja kuivaharjaus tekee myös hyvää. Kaikki itsensä hemmottelu on hyväksi.

Osta myös suusuihketta tai ota pari xylitol-purkkaa/pastillia jos olet ihmisten ilmoilla. Hengitys alkaa helposti haista.

Voisin vaikka huomenna lähteä mukaan. Tulisi tarpeeseen!

Vierailija
4/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä enää en paastoa. järkky ummetus.

Vierailija
5/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostais kivalta, mut viikko saattaa olla aika pitkä ensimmäiseksi paastoksi? Voisin kokeilla jotain viikonloppupaastoa tms, vai onko niin lyhyestä mitään hyötyä?

Vierailija
6/8 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon messissä!

Vierailija
7/8 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meni ensimmäinen paastopäivä? Itselläni tosi hyvin, olin energinen eikä nälkäkään vaivannut :-) Oli puhtia jopa ulkoiluun ja siivoomiseen.
Ap

Vierailija
8/8 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin järkeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi