Sperman määrä+touhutipat
Miehellä tule touhutippoja todella runsaasti. Käsi totaalitahmainen, jos koskenkin kaluun ennen yhdyntää. Yhdynnässä hänen lauettua ei minulla juurikaan valu mitään ulos. Purkautuuko hänellä itse spermaa niin paljon aikaisemmin, ettei loppulaakiin jää juuri mitään? Vai mistä kyse? En tajua. Kyseessä tuore parin kuukauden suhde, seksikertojakin pari. Ennen en ole tällaiseen törmännyt
Kommentit (12)
Mulla tulee äärimmäisen vähän. Johtunee kain eturauhaslääkkeestä exprosista. Eturauhanen on laajentunut ja kylmälle arka kun aikoinaan paleltui hiihtoretkellä. Onneksi muuten kalu pelittää.
Tuoreessa suhteessa voi tapahtua mitä vain, kun kertojen välikin jää pitkäksi (2 kuukautta, 2 kertaa). Kun spermaa tulee vähän (siis olette ilman kondomia, te hullut????), se viittaa siihen, että mies käy kädellä ennen yhdyntää, jotta sperma ei lennä heti reisille. Tämä on suositeltava tapa uuden kumppanin kanssa. Eihän naiselle saa antaa vaikutelmaa, että miehellä on alle 3 minuutin muna.
Poikaystäväni käyttää välihousuja. Eikö se ole huono juttu spermalle? Haarat myös hikoavat runsaasti. Kun pallit ottaa käteen, niin ne ovat ihan kuumat. Penikselle lämpö ilmeisesti sopii, kun se on housussa aina isompi kuin ulkoilmassa.
Juuri sen takia kivekset ovat erillisissä roikkuvissa kasseissa, etteivät ne ole liian lämpöisessa. Eli jos haluatte joskus käyttää hyvänlaatuista spermaa suvunjatkamistarkoitukseen, miehelle väljät bokserit käyttöön kuukausi ennen laukaisua.
Sperman määrä
Jostain luin et spermaa tulee ruokalusikallisenverran, panen silloin kun saan 3-6 vuodessa. Panen takaapäin ja kun tulen voimalla spermaa tulee, tulee ja tulee. Eli kohdallani tuo spermanmäärä ei pidä paikkaansa, puolisoni ei pääse sängystä ennenkuin haen pyyhkeen. Runkatessakin lentää pitkälle ja tulee paljon, runkkaamistakaan en harrasta kun satunnaisesti. Veikko
Olen 14 vutavanha kun runkaan sermaa tule vain pieni tipa oko normalia?
Desinmies. Naintikertoja vuodessa n 40::tä.
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää kirjottako tuommoista tyhmää pysykää poissa. Tai jos olet 14 niin sinulla on iso ongelma. Meinaan korvienvälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää kirjottako tuommoista tyhmää pysykää poissa. Tai jos olet 14 niin sinulla on iso ongelma. Meinaan korvienvälissä.
Ok ok kysyn vaan eitarte ehti sutu senkin vanha käkä satatan
Ainakin itselläni touhutippojen määrä on suoraan verrannollinen siemennesteen määrään. Kun kiihotun ja laukean nopeasti , touhutippoja ei ehdi tulla paljoakaan ja samoin sperma tulee ikään kuin valumalla ulos. ehkä 2-3 purskausta yhteensä.
Kun esileikit kestävät pitempään, tippoja tulee lopulta erittäinkin runsaasti. Silloin spermaa lennähtää voimakkaasti kerran tai pari ja sen jälkeen ehkä n. 2-3 heikompaa ruiskausta.
Mitä kiihottuneempi olen niin sitä enemmän touhutippoja tulee, mutta sperman määrä orgasmissa aina samanlainen n.Ruokalusikallinen. Seksiä 1-4x/kk Ja masturbointia 1-2x/pv
Mulla ainakin tulee spermaa runsaasti vaikka touhutippoja tulee niin paljon että vaimon käsi on märkä pikkusenkin runkatessa