Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Vierailija kirjoitti:
Poikkesin eilen illalla pubiin töiden jälkeen ja jutustelin pitkään kivan ja fiksun oloisen noin ikäiseni kundin kanssa. Oli vielä komeakin. Sovittiin että jatketaan juttua lähiaikoina. Ehkä uusi ystävyys orastaa...valopilkku yksinäisyyteen tekee hyvää. - marko28 -
Asia on edennyt tuosta tammikuun 5. päivän tilanteesta kuten toivoinkin. Olemme nyt erittäin läheisiä ja tiiviitä ystäviä. Vihdoinkin päivä paistaa - tammikuun pimeydestä ja loskaisuudesta huolimatta. Samaa onnea toivon muillekin lukijoille.
- marko28 -
Jumalan armo ja apu tänäänkin olen lähetenyt uuteen päivään siihen luottaen.
Peeerjantai!
Edessä kaksi iltaa kun saa nukahtaa väsymykseen eikä tarvitse stressata aamua.
Ja edessä kaksi aamua jolloin kello ei herätä epäinhimillisen aikaisin. Kaksi päivää kun voi itse valita mitä tekee ja kenen kanssa.
Puhumattakaan tästä aurinkoisesta päivästä, ehditään vielä pienelle retkelle ennen auringonlaskua lasten kanssa. Kauppaan ehtii huomennakin, tänään nautitaan ulkoilmasta :)
Vierailija kirjoitti:
Peeerjantai!
Edessä kaksi iltaa kun saa nukahtaa väsymykseen eikä tarvitse stressata aamua.Ja edessä kaksi aamua jolloin kello ei herätä epäinhimillisen aikaisin. Kaksi päivää kun voi itse valita mitä tekee ja kenen kanssa.
Puhumattakaan tästä aurinkoisesta päivästä, ehditään vielä pienelle retkelle ennen auringonlaskua lasten kanssa. Kauppaan ehtii huomennakin, tänään nautitaan ulkoilmasta :)
Tämä onkin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään paistaa aurinko.
Niin tänäänkin.
Suhak baksa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään paistaa aurinko.
Niin tänäänkin.
"Aurinkokin paistaa, vaikkei sitä näy."
Ma räägin Eesti keelt ja köikk on hea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ihana mies
Se onkin mukavaa kun löytää rakkauden.
Tämä on ihanaa.Yksi elämän parhaista asioista.
Periaatteessa kaikki. On perhe, aviomies ja lapsia. On kiva työ ja mukava työyhteisö, teen merkityksellistä työtä. Talous kunnossa, kiva koti rauhallisella paikalla. On lähipiiriä, sukulaisia ja ystäviä. On harrastuksia. Taas selvisin pimeydestä ja valo voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kaikki. On perhe, aviomies ja lapsia. On kiva työ ja mukava työyhteisö, teen merkityksellistä työtä. Talous kunnossa, kiva koti rauhallisella paikalla. On lähipiiriä, sukulaisia ja ystäviä. On harrastuksia. Taas selvisin pimeydestä ja valo voittaa.
Sinullapa menee hyvin nyt.
Kohta päättyy tipaton tammikuu ja alkaa humalaton helmikuu.
Siitä, että vihdoin ja viimeinen tajuan kuinka haluan nauttia elämästäni selvinpäin. Aloitin antabukset ja olo tuntuu mahtavalta. Tätä minä haluan. Tämä on se juttu mitä kohti menen. <3
Vierailija kirjoitti:
Tosi ihana mies
Moikka vaimo.
Aloitan huomenna uuden työn. 56- vuotiaana en uskonut enää pääseväni, mutta pääsinpäs!
Äiti ei kuollutkaan vielä, vaikka lähellä oli hengenlähtö.
Jumalan apu ja armo tänäänkin.