Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Uusi pyykinpesukone tilattu ja maksettu.Maanataina saan uuden koneen.
Vierailija kirjoitti:
Mies välittää ja on tulossa tänään töiden jälkeen mun luo.
Tämä onkin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Sinullapa menee hyvin nyt kun kaikki on hyvin.
Nykyinen trans laki on ihan toimiva. Miksi muuttaa toimivaa käytäntöä.
Olen ollut 1kk uudessa työpaikassa, ja (edelleen) tuntuu loistavalta paikalta. Myös rahallinen korvaus kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa.
Tämäkin on niin mukavaa kun ei ole ongelmaa.
Kaikki ! Olen velaton jälleen kerran ja työttömyyspäiväraha juoksee. Haen töitä ja ulkoilutan koiriani.
Minulla on aivan kaikki hyvin nyt. Silti olen lievästi masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan kaikki hyvin nyt. Silti olen lievästi masentunut.
Pian on jo kevät ja valo lisääntyy ja masennus poistuu.
Töitä riittää ja raha-asiat on kunnossa. Kaksi upeaa teiniä pakertaa lukiossa ja pärjäävät hyvin.
Kevät lähestyy!
Moni asia on hyvin, mutta erityisen iloinen olen uudesta työpaikasta. Aiemmassa työpaikassa alkoi tökkiä vaikutusmahdollisuuksien puute sekä muutoinkin kiireellä huonosti hoidetut projektit.
Päätin vaihtaa alaa, hain töitä ja sain paikan. Otin loparit nykyisestä paikasta ja muutan toiseen kaupunkiin töiden perässä.
Uusi alku kivassa paikassa odottaa, josta olen iloinen.
Takassa valkea ja maha täynnä itsellä ja lapsilla aamupäivän metsäretken jälkeen. Koirat nukkuu sohvalla kun en hennonut ajaa poiskaan, päiväunet niilläkin. Parasta olla kotona.
Paljonkin! Vaikka elämäni voi näyttää ulkopuoliselle ankealta. Saan maata sohvalla kahvikuppi kourassa lepäillen. Kohta menen herättelemään miestä ja kissoja. Ollaan rennosti, ehkä käydään jossain tänään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen trans laki on ihan toimiva. Miksi muuttaa toimivaa käytäntöä.
Onko sinusta toimivaa ettei osa ihmisistä saa lisääntyä? Just. Ja täähän oli nyt aivan väärässä ketjussa muutenkin.
Oon vielä humalassa eillisen ryyppyillan jälkeen. Kerrassaan mahtava ja huoleton olo. Harmi kun huomenna pitäs mennä töihin.
Elän yksin, mikä on henkisesti helppoa. Eläke on kohtalainen. Pieni koira tuottaa iloa. Kotona on paljon vielä lukemattomia kirjoja, loput kirjastossa. Saan nukkua aamuisin pitkään. Kivut tänään poissa. Jaksan harrastaa liikuntaa. Tv:n boksissa paljon tallenteita. Pieniä matkoja tulee tehtyä ja kulttuuria harrastettua.
Vierailija kirjoitti:
Oon vielä humalassa eillisen ryyppyillan jälkeen. Kerrassaan mahtava ja huoleton olo. Harmi kun huomenna pitäs mennä töihin.
Humalasta seuraa krapula.Sitten ei olekkaan niin mahtava olo.
Mies välittää ja on tulossa tänään töiden jälkeen mun luo.