Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Olen kiitollinen hedelmistä, kahvista, teestä, nuudeleista, hyvästä onnesta, Suomen muinaisuskosta, luonnosta, herkuista, pizzasta, musiikista, saunoista, metsien olemassaolosta, avaruudesta ja siitä että kaikki on aina epävarmaa emmekä tiedä todellisuudesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin. Katto pään päällä, lämmintä, riittävästi ruokaa ja säästöjä. Ei velkaa, työpaikka ja oma, ihana mies. Olen terve, ja elämänhallinta kunnossa. Ei valittamista.
Sinulla menee hyvin nyt.
Mahtava työpaikka ja työkaverit alalla, jolla on merkitystä. Kiva asunto ja puutarha. Samanhenkisiä ystäviä. Mahdollisuus matkustaa. Enimmäkseen melko hyvä terveys. Talous kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä omassa, lämpimässä talossa kohta nukkumaan hyvän vaimon viereen. Talous on ainakin näillä näkymin kunnossa, molemmilla riittää töitä. Tytär pääsi kuukausi sitten ylioppilaaksi, läpäisi eilen ajokokeen, ja on kaikin puolin mitä järkevin ja vastuuntuntoisin nuori nainen. Syntymälahjaa varmasti suurin osa, mutta kai me vanhemmatkin olemme jotain oikein tehneet.
Tuossa on paljon mistä olla kiitollinen.
Kiva kämppä, säästötilillä 15 000 euroa, ens viikolla palkkapäivä, palasin juuri ihanalta kanarian lomalta.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan apu ja armo.
Joka aamu on uusi armo.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on mukavaa kun sen oikein oivaltaa.
Joo, Ei vielä tullut sydäriä, kun kävin varovasti lumitöissä. Kävin, kun ei kukaan muu käy puolestani. Verenkiertokin parani levättyäni hetken lumitöiden jälkeen, nyt ei enää palele ja kädetkin ovat lämpimät.
Oivaltamiskysymys siis, sitähän se luonnollisesti on.
Alkoholiton 100 päivää,Tänään 10/100.
Nyt on kaikki hyvin aina ei ole ollut ja siksi annan arvoa.
Kai moniki asia on hyvin, en silti ainakaan millekään yliluonnolliselle entiteetille osaa olla kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan apu ja armo.
Joka aamu on uusi armo.
Tänäänkin.
2023 kirjoitti:
Nyt on kaikki hyvin aina ei ole ollut ja siksi annan arvoa.
Tämä on mukavaa kun kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen selvinnyt yli monien vaikeuksien yli kuolematta vaikka olen ollut vaarassa kuolla useamman kerran. Esimerkiksi se, että synnyin sydänvikaisena keskosena maailmaan 1980-luvun alussa tai että meinasin jäädä 5-vuotiaana auton alle.
Sinulla oli suojaava enkeli apuna kun et jäänyt lapsena auton alle.
On rahaa ryypätä neljä päivää putkeen ja syödä baarissa, kerma/kinkku pastaa.
Vierailija kirjoitti:
On rahaa ryypätä neljä päivää putkeen ja syödä baarissa, kerma/kinkku pastaa.
Ryyppäämisestä seuraa krapula.SE ei ole sitten mukavaa.
Kaikki on hyvin. Katto pään päällä, lämmintä, riittävästi ruokaa ja säästöjä. Ei velkaa, työpaikka ja oma, ihana mies. Olen terve, ja elämänhallinta kunnossa. Ei valittamista.