Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Mulla on upea puoliso ja ihanat lapset sekä kiva koti.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin juuri eläkkeelle te-toimston tulevien simputusten alta pois.
Mukavia eläkepäiviä sinulle.
Näin juuri, että Kelsey on postannut uuden videon youtubekanavalleen 74Gear. Tämä on sunnuntaini kohokohta.
Taloudellisesti menee ihan hyvin, mikään muu ei sitten olekaan kovin hyvin. Mutta kyllä se elämä tästä vielä paranee, en aio luovuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa jo juhlia!
Terveys ja avioliitto, oikeastaan työ on ainut mikä ahdistaa. Ja senkin minä kestän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on upea puoliso ja ihanat lapset sekä kiva koti.
Oih olisipa tuollainen onni minullakin.
Minulla on usko ja luottamus Jumalan apuun ja armoon.
Ei ole terveysongelmia, kotona on siistiä ja mukavaa. Olen viime aikoina kuntoillut aika paljon, joten on poikkeuksellisen vahva ja hyvä olo myös ruumiillisesti. Uskonsuhde Jumalaan on elämäni ainainen ilo, tälläkin hetkellä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oma koti ja sellainen vuokra, että pystyn sen maksamaan. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa on mämmiä.
Haha, me too!
Sekin vielä!
- ykkösvastaaja
Saan syödä todella herkullista ruokaa, kuunnella kaunista musiikkia ja vanha, suloinen kissani on terve <3
Aloitan uudessa työpaikassa huomenna :)
Perhe on terve ja voi hyvin
Kaunis, siisti koti
Maha täynnä perheen lempiruokaa ja ehdittiin viettää aikaa yhdessä perheenä vaikka viikonloppuna olikin paljon asioita hoidettavana
Ja aurinkokin alkoi paistaa!
Löysin k-marketista uuden ruuan, mistä tykkäsin tänään. Joku vegaaninen mustapapupihvi. En ole vegaani, mutta tuote oli hyvä ostos. Lämmitin sekaan pakastekasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa on mämmiä.
Oletko J.Mieto?
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli muutama tunti sitten uusi kissa, joka on aivan ihana.
Tämä on mukava asia kun saa uuden lemmikin.
Sain työpaikan, kun luulin kaiken toivon olleen menetetty. Pystyn viimeinkin maksamaan itse elämiseni.