Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin siis koronassa voi/pitää mennä takaisin töihin?

Vierailija
10.04.2022 |

Mulla ollut 4 pv lievää kuumetta ja nenä tukkoinen. Nyt kuumetta 37,5c. Menenkö töihin huomenna? Esimiehelle soitan huomenaamuna, tiedän jo että sanoo ”tarkista itse terveydenhuollosta”.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristys on 5 vrk, eli huomenna et mene yhtään mihinkään. Oireeton täytyy olla kaksi päivää ennen töihin paluuta, lievä tukkoisuus tai yskä eivät ole este koska ne voi koronan jälkeen pitkittyä.

Vierailija
2/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo virallinen ohje? Siis 5vrk eritys? Entä jos vaan on yhä kipeä kun 5vrk kulunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää ellei ole terve jo aiemmin ja silloin se 2 tervettä päivää

Vierailija
4/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo virallinen ohje? Siis 5vrk eritys? Entä jos vaan on yhä kipeä kun 5vrk kulunut

Silloin jatketaan sairasloma nimikkeellä. 5 vrk olet eristyksessä.

Sairastin koronan pari viikkoa sitten, enkä todellakaan ollut tuon 5 vrk jälkeen terveenä. Olin toiset 5 vrk sairaslomalla, mutta sain liikkua asunnosta vapaasti, koska en enää tartuttanut siinä vaiheessa.

Vierailija
5/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan mene töihin, mutta sen tiesit jo itsekin

Vierailija
6/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ,omikron jne ei tod.ole ohi 5 päivässä! Itse olin pari viikkoa tosi väsynyt,nuhainen,yskäinen. Nyt 4 viikkoa jo mennyt ja vieläkin vähän nuhaa ja köhää.paska tauti.

Vierailija
7/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tietää oletko työkykyinen ja tartutatko vielä.

Vierailija
8/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet saanut parina peräkkäisenä aamuna negatiivisen tuloksen testissä.

Vierailija
9/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut koko ajan töissä ilman maskia ja menee oikein hyvin. 

Jos joku kuolee, niin sitten kuolee.

Vierailija
10/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis päivää on minimi, eli jos olet oireettomassa koronassa niin viisi päivää riittää. Muutoin pitää olla kaksi oireetonta päivää ennen eristyksen päättämistä. Eli jos olet oireinen 5. päivänä ja oireeton 6. & 7. päivänä, voi lähityöhön palata 8. päivänä.

Vierailija
11/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ,omikron jne ei tod.ole ohi 5 päivässä! Itse olin pari viikkoa tosi väsynyt,nuhainen,yskäinen. Nyt 4 viikkoa jo mennyt ja vieläkin vähän nuhaa ja köhää.paska tauti.

No todellakin monella on. Ap:lla selvästikään ei.

Vierailija
12/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri tietää oletko työkykyinen ja tartutatko vielä.

Se on vain arvelu todennäköisyydestä. Ei sataprosenttisen varmaa.

Vierailija
13/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet saanut parina peräkkäisenä aamuna negatiivisen tuloksen testissä.

ei suomessa ole tämmöistä ohjetta

Vierailija
14/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki antaa ihan eri ohjeen.! Mikä noista on se oikea? Mun pitää siis ilmeisesti hakea sairaslomaa nyt sit kuitenkin.

Vierailija
15/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, kunka ihmiset pelkäävät vieläkin koronaa. Muutama vanhus kuolee ja monisairas siihen päälle. Mikä tässä on ongelma=?

Vierailija
16/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan töihin milloin huvittaa, samapa tuo kuoleeko ihmisiä vai ei.

Vierailija
17/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki antaa ihan eri ohjeen.! Mikä noista on se oikea? Mun pitää siis ilmeisesti hakea sairaslomaa nyt sit kuitenkin.

Katso oman kuntasi nettisivuilta. Yleinen ohje taitaa olla 5 pv oireiden alusta ja vähintään 2 oireetonta päivää. Lieviä oireita ei lasketa mukaan.

Vierailija
18/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eisbären Berlin voittaa 2-1!!!!!

Rahaa vaan tulee.

Vierailija
19/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille annettin ohje, että oireettomana/lieväoireisena saa tulla töihin. Eli jos ei pahana iske, niin saikulle ei tarvitse jäädä ollenkaan. Outoa, että ohjeita on näin moneen junaan. Itse olen kunnalla töissä. 

Vierailija
20/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka toteaa että sitten joku kuolee jos kuolee - olette sairaita. Hankkikaa apua noihin mt-ongelmiin, koska tuollaista ei heitetä edes vitsillä