Tapailemani nainen halusi tietää miksi minulla on "aukkoja seurustelu-CV:ssä"
Hän kyseli aika tarkkaan suhdehistoriaani ja alkoi tivaamaan tiukkaan sävyyn selvityksiä miksi joidenkin suhteiden välillä on jopa vuosien pituisia aukkoja. Sanoi että on "red flag" eli ilmeisesti jotenkin epäilyttävää. Onko aukoton "suhde-CV" naisille tosiaan niin tärkeää?
Kommentit (72)
Jos tämä tuntuu provolta, niin että taida tietää minkälaisiin sekopäihin sinkkumarkkinoilla törmää. Ap:n tapaus oli vielä sieltä kevyemmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tuntuu provolta, niin että taida tietää minkälaisiin sekopäihin sinkkumarkkinoilla törmää. Ap:n tapaus oli vielä sieltä kevyemmästä päästä.
Ei tämä tunnu provolta vaan on. Miten joku on niin typerä että ei tajua sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika epäilyttävää on jos on tosiaan useita vuosia ollut sinkkuna. Yleensä kertoo että joko sitoutumiskyvytön peluri tai sitten luuseri joka ei ole saanut ketään.
No ei todellakaan ole, herrajestas. Paljon pelottavampaa jos henkilö ei uskalla hetkeäkään olla yksin! Mies on kuitenkin ilmeisesti seurustellut ja enemmän kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin nainen vaihtoon. Kuka aikuinen ihminen edes olettaa, että kaikki haluavat automaattisesti olla parisuhteessa 24/7/365/->
Provohan tämä on. Kuka aikuinen ihminen alkaisi avautua yksityiskohtaisesti parisuhdehistoriastaan?
Valitettavasti näitä riittää. Olen tavannut usean naisen, jotka muutaman tapailun jälkeen alkavat tenttailemaan seurusteluhistoriasta. Ovat päätyneet nopeasti historiaan.
Tuossa ei ole lainkaan kyse samasta kuin tässä provossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin nainen vaihtoon. Kuka aikuinen ihminen edes olettaa, että kaikki haluavat automaattisesti olla parisuhteessa 24/7/365/->
Provohan tämä on. Kuka aikuinen ihminen alkaisi avautua yksityiskohtaisesti parisuhdehistoriastaan?
Valitettavasti näitä riittää. Olen tavannut usean naisen, jotka muutaman tapailun jälkeen alkavat tenttailemaan seurusteluhistoriasta. Ovat päätyneet nopeasti historiaan.
Tuossa ei ole lainkaan kyse samasta kuin tässä provossa.
Jatkokysymykset oli juuri luokkaa "miksi olit sinkkuna xx vuotta". Ei paljon kiinnostaa kertoa käytännössä tuntemattomalle ihmiselle omasta seurusteluhistoriasta.
Itse olin sinkkuna ikävuodet 21-27 omasta tahdostani. Ne oli todellisia seksihurjastelun ja biletyksen vuosia. Tietyllä tavalla elämän parasta aikaa. Oli vakituinen työpaikka, säännölliset tulot ja rento elämänvaihe ilman huolta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
No mua ei haittaa nuo aukot, mutta kun mun tuoreella seurustelukumppanilla ei ole antaa kahta suosittelijaa!
Siis kuinka usein eksät suosittelee jos kerran eroon on päädytty? Yleensä se on niin, että ero on tullut syystä ja vaikka hirveästi ei olisi jäänyt hampaankoloon, niin ei sitä uudelle kumppanille voi kauhean hyvällä omatunnolla myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein toimittu.
Tässäpä Amorilta (duunitorilta) keskustleuaiheita ensitreffeille (rekrytointitilaisuuksiin)
Kerro jotain itsestäsi. ...
Miksi haluat tulla meille töihin? ...
Mitkä ovat vahvuutesi? ...
Mikä on suurin heikkoutesi? ...
Missä näet itsesi viiden tai kymmenen vuoden kuluttua? ...
Miten reagoit konflikteihin? ...
Miksi meidän pitäisi palkata sinut?
(Vaatii itsetutkiskelua ja kiinnostusta vastapuoleen sekä työpaikkahaastattelu että toiseen tutustuminen, ei sinänsä huono lista ollenkaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista naista ei ole, jolle kelpaisi neitsyt, jolla ei ole mitään kokemusta naisista (seurustelu, treffailu, halailu, pussailu, seksi).
Naiset haluaa alfan! M27
En halua alfaa, mutta en myöskään koululapsen tasolle jäänyttä rassukkaa. Neitsyydessä ei ole mitään vikaa, mutta jos joku ensihali tai ensipusu on miehen krampinoloisena pakkomielteenä, niin tulee mieleen että miehen muukin kehitystaso/mielenmaisema on jäänyt ala-asteelaisen tasolle.
Suomeksi sanottuna: jos mies puhuu jostain ensihalista tai ensipususta, tulee mieleen että sen kanssa seurustelu on jossain ostarilla käsi kädessä hymistelyä. Minulla on 28-vuotiaana naisena lähinnä mielessä että hedelmällisiä vuosia on jäljellä seitsemän, ja että toivottavasti seuraavan kumppanin kanssa ei ala taas haluttomuusongelmat. Vaikea kuvitella että suhteesta voisi tulla mitään jos yksi osapuoli jännittää että milloin pääsee pukille, ja toinen että toivottavasti into siihen ei taas laannu vuodessa. Toinen miettii ensihalia ja toinen kokoon kuivuvia munasarjoja. Toinen tulevia ensitreffejään ja toinen jo asumaansa ja elämäänsä monen vuoden avosuhdetta.
Mielelläni lähtisin suhteeseen kivan, ujon nörttimiehen kanssa, kunhan heillä ei ole mielessä mitään ensihalipusutreffipinttymiä.
T. 28v tylsimysnainen, aiemmin 5 vuotta avovaimona
Tässä oli hyvä vastaus. Eli kuten huomasit, M27, myöhässä olet. Et sinä saa miettiä asioita, joita et ole kokenut, koska ei nainenkaan niitä mieti. Sinun pitää olla ikäisesi eli tosimies, joka osaa ottaa naisen ja käyttäytyä kuin tosimies. Eli älä ole tuollainen nössö luuseri vaan ole tosimies.
Onko tässä suhteessa myös kehityskeskusteluita puolen vuoden välein missä käydään läpi, että missä olet onnistunut, missä et ja missä on parannettavaa.
"Koetko onnistuneesi viimeisen puolen vuoden aikan" Esihenkilön vastaus: muistit tärkeät päivämäärät hyvin, mutta kotiasioissa on vessanrenkaan laskemisessa vielä parannettavaa sekä kun vie roskat, niin se uusi pussi on laitettava heti siihen tilalle ja tämä on päässyt unohtumaan nyt useasti. Myös oman ajankäytön hallinnasta on muistettava se, että sinun pitää muistaa katsoa minun kanssa tätä hömppäsarjaa Netflixistä perjantai-iltaisin eikä mennä pelaamaan Counter-Strikea kavereidesi kanssa. Tein myös sinulle täytettäväksi viisivuotisen parisuhdetyökalun johon joiden pääkohdat ovat kosinta, häät ja lapsi. Se sinun täytyy täyttää seuraavaan parisuhdepalaveriin mennessä.
Tämä.
Hyvin monilla ensitreffeillä fiilis on ollut kuin tiukassa työhaastattelussa.
Toisaalta ymmärrän, että halutaan heti kärkeen faktat tiskiin, mutta onhan tuo sosiaalisessa mielessä hyvin kömpelö tapa yrittää tutustua toiseen ihmiseen.