Sallitut aiheet = miesviha, häpykarvat, tv-sarjojen mysteerit?
Tämä on sitä tasokasta keskustelua, jota kaipaatte?
Päivän uutisaiheiden sijasta?
Nimetään oma alapää viimeksi syödyn ruoan mukaan?
Kommentit (34)
Mode on liekeissä. :) Keskustelut poistuu ennätysvauhtia! Ehkä ovat palkanneet lisää apuvoimia. Minä hituri en meinaa pysyä perässä.
Kyllä mun pimppi on posliinimpi kuin kenenkään teidän pimppi ja siks vien teidän miehet.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:59"]
Kyllä mun pimppi on posliinimpi kuin kenenkään teidän pimppi ja siks vien teidän miehet.
[/quote]
Mutta käytäks kuulii? Muuten oot ihan löysä alapäästäs. Mun mies sitäpaitsi tykkää puskasta!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:45"]
[/quote]
Unohdit mainita kakan, sen väri, koostumus, haju ja etenkin, jos sen antaa tulla väärään paikkaan, on takuuvarma keskustelunaihe ja hahhhaahhhaa kuinka hauskaa, aina ja ikuisesti.
[/quote]
Joo, kakkaasin juuri ja plumpsahti niin kovaa että koko talo raikaa! En kehtaa enää mennä ulos!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Unohdit mainita kakan, sen väri, koostumus, haju ja etenkin, jos sen antaa tulla väärään paikkaan, on takuuvarma keskustelunaihe ja hahhhaahhhaa kuinka hauskaa, aina ja ikuisesti.
[/quote]
Joo, kakkaasin juuri ja plumpsahti niin kovaa että koko talo raikaa! En kehtaa enää mennä ulos!
[/quote]Mäkin kakkasin ja sanoin miehelle, että mulla on niin siisti kakka, ettei olisi pakko pyyhkiä ollenkaan.
Kehittäviä keskusteluja vaan kaikille!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Mäkin kakkasin ja sanoin miehelle, että mulla on niin siisti kakka, ettei olisi pakko pyyhkiä ollenkaan.
Kehittäviä keskusteluja vaan kaikille!
[/quote]
Plumpsahtiko edes? Koska tulee sinkkuelämää uusinnat?
Suomalaisia maanviljelijöitä saa myös estotta haukkua. Ne laiskat tukiloiset!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:43"]
Suomalaisia maanviljelijöitä saa myös estotta haukkua. Ne laiskat tukiloiset!
[/quote]
Kyllä vaan, yhteiskunnan viholliset numero yksi!
Oletko kateellinen Anne Kukkohoville hänen rinnoistaan?
Aina kun blondaan,miehet kohteliaampia ja vaivaantuneimpia seurassani.
Minkä väriset perskarvat teillä on?
Itseäni ärsyttää eniten nämä "päivän uutisista" tehdyt aloitukset, koska ne menee aina kinaamiseksi, jauhamiseksi ja toisten vähättelyksi ja jopa haukkumiseksi. Yhtään oikeasti asiallista keskustelua en ole nähnyt. Hupiketjut sen sijaan pysyvät siisteinä ja siksi niitä on mukavampi lukea ja kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:09"]
Itseäni ärsyttää eniten nämä "päivän uutisista" tehdyt aloitukset, koska ne menee aina kinaamiseksi, jauhamiseksi ja toisten vähättelyksi ja jopa haukkumiseksi. Yhtään oikeasti asiallista keskustelua en ole nähnyt. Hupiketjut sen sijaan pysyvät siisteinä ja siksi niitä on mukavampi lukea ja kommentoida.
[/quote]
Ainahan sä voi avata vain ne häpykarvakeskustelut, jos noin ahdistaa.
Katso vaikka kissavideoita, niin maailmassa ei tapahdu mitään pahaa! Pää puskaan!
Ikisaloitukset ja kakkakeskustelut. Huudellaan Höö! ja kaikilla on niin jättekivaa!
Kellään noloja pierujuttuja?
Tamppoonivero pois!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:50"]
Ap menee nyt kiltisti vaan sinne homma-foorumille takas.
[/quote]
Hommafoorumi myös suosittu aihe! Ja sallittu.