Muutamassa vuodessa nettikeskustelun taso laskenut
Miksi? Nykyään jokainen ketju sisältää vittuilua ja viisastelua enemmän kuin tarpeeksi. Mihin fiksut ja argumentoivat ihmiset ovat kadonneet?
Kommentit (8)
Joo, ennen oli täälläkin älykkäitä ja lennokkaita keskusteluja (no, ei nyt koko aikaa, mutta toisinaan. Huomattavasti useammin kuin nykyään). Eipä ole enää :/
Persut oppi käyttämään vihdoin nettiä. Tai nettiliittymästä tuli persullekin tarpeeksi yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:00"]
Persut oppi käyttämään vihdoin nettiä. Tai nettiliittymästä tuli persullekin tarpeeksi yksinkertainen.
[/quote]
Juuri tätä tarkoitin. ap
Ei ole muuttunut miksikään. Olet itse tainnut muuttua. Tämmöstä tää on ollut aina. Mikset itse ala argumentoimaan fiksusti, jos sitä kaipaat? Tällaisen aloituksen tekee ilman korkeakoulutustakin.
Ai jaa, ei minusta ollut. :D Ehkä en ole koskaan ollut itse niin fiksu kirjoitteija. Minä ainakaan en kaipaa niitä aikoja kun täällä mellasti mm. psykis lastenrääkkäysjuttuineen, ja läskifoobikko oli silloin myös oikein ahkerana. Henna kunnostatutui täällä silloin eläinrääkkäysjutuilla, ja kun en tiennyt kuka niitä kirjoittelee, niin ehdin niistäkin ahdistumaan.
Joskus, kun olen hakusanalla etsinyt jotain googlesta, ja ainahan tulee ainakin yksi osuma vauvapalstalle, olen lukenut vanhoja ketjuja eikä nekään niin kaksisia olleet. Ja ne hauskat ketjut; en mä niihin enää viitsi osallistua. Sen jälkeen kun niitä alettiin linkittelemään facebookkiin ja radioon, niistä hävisi se spontaani äitien välinen huumori. Sen vuoksi itse niitä tykkäsin lukea ja niihin kirjoitella, että jollekulle tulisi yhtä hyvä mieli kuin mulle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:04"]
Ei ole muuttunut miksikään. Olet itse tainnut muuttua. Tämmöstä tää on ollut aina. Mikset itse ala argumentoimaan fiksusti, jos sitä kaipaat? Tällaisen aloituksen tekee ilman korkeakoulutustakin.
[/quote]
Argumentoin aina fiksusti. En viitsi nähdä vaivaa vain vittuillakseni tuntemattomille anonyymisti. Hyvin paljon asiallisiin aloituksiin tulee pelkkää vittuilua, ja parhaassa tapauksessa aloituksesta on luettu vain otsikko, kun jo kommentoidaan. Enkä siis puhu omista aloituksistani. ap
Elämäm koululaiset ovat viimein löytäneet internetin ihmeellisen maailman.