Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla käydä salilla.

Vierailija
04.10.2015 |

Siellä käy vain timmissä kunnossa olevat. Mä olen nuori äiti ja bmi 21-22 löysää läskiä ja selluliittia löytyy. Käykö salilla ikinä normi naisia vai vaan timmejä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen.
T: kuntoileva läski

Vierailija
2/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:32"]Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen.
[/quote]

No mä joudun ostamaan miehelleni herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihmeessä.

Vierailija
4/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat ensin ja kysyt sitten. Jos on vaikea mennä, ei varmaan kannata piinata itseään. 

Vierailija
5/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:32"]Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen. T: kuntoileva läski [/quote] No mä joudun ostamaan miehelleni herkkuja.

[/quote]

Miksi? Eikö mies voi käydä ostamassa roskansa ihan itse?

Vierailija
6/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Meidän salilla käy kaikenlaisia. Osa on käynyt jo kauan, joten on timmejä. Osa vähemmän aikaa, niin eivät niin timmejä. Osa on lihavia ja osa laihoja. Ketään en ole nähnyt katsottavan pahalla silmällä. Itse tunnustan katsovani säälien sitä yhtä anorektikkoa, joka käy näännyttämässä itseään... mutta "läskit" tai hoikat mutta löysät ei saa multa minkäänlaista erikoista katsetta, samaa hyvää duunia tehdään siellä kaikki.

Vierailija
7/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% salilla kävijöistä ei vaatteet päällä näytä siltä, että kävisi salilla. Olipa kyseessä nainen tai mies. 

Joskus oli aika kun siellä oli vain muutamia isoja karjuja ja lauma teinipoikia, mutta homma on nykyään niin mainstream, että jos kehtaat käydä töissä/koulussa/kaupassa/kaupungilla niin kehtaat käydä salillakin. 

Vierailija
8/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä mahdollisimman tiukat salivaatteet päällesi ja ime poskiasi lommolle. Näin näytät timmimmältä. Ja hoe vielä varmuuden vuoksi ääneen että " Onpa timmi ja hoikka olo, ai että! Otanpa hieman vettä! Hörps!"

Vierailija
9/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 31, ja kehtaan käydä salilla. Mulle se on kuntoilupaikka, ei näyttäytymispaikka!

Vierailija
10/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kaikenkokoisia ja näköisiä. Mukaan vaan rohkeasti.

Vierailija
11/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.melko vaativilla tanssitunneille käy ihan oikeasti läskejä ihmisiä ja sitten niitä todella timmejä.

Kuntosali on ihan eri asia kuin ryhmäliikunta, koska salilla kuka tahansa saa tehdä mitä haluaa ja miten haluaa. Eli jos uskallat käydä vaikka jossain jumpassa, saati tanssissa, niin varmasti uskallat salillekin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:32"]Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen. T: kuntoileva läski [/quote] No mä joudun ostamaan miehelleni herkkuja.

[/quote]

Miksi? Eikö mies voi käydä ostamassa roskansa ihan itse?
[/quote]

Sillä on usein kipuja ja sillon se makaa vaan sängyssä

Vierailija
13/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:49"]Esim.melko vaativilla tanssitunneille käy ihan oikeasti läskejä ihmisiä ja sitten niitä todella timmejä.

Kuntosali on ihan eri asia kuin ryhmäliikunta, koska salilla kuka tahansa saa tehdä mitä haluaa ja miten haluaa. Eli jos uskallat käydä vaikka jossain jumpassa, saati tanssissa, niin varmasti uskallat salillekin.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

En mä kyllä käy missään jumpissakaan. Burleski tanssi olis kuiva, mutta sitä ei oo täälläpäin.

Vierailija
14/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:32"]Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen.
[/quote]

Miksi häpeisin ostoksiani kaupassa?
Eilenkin kävin kaupasta hakemassa 2 litraa jäätelöä, 5 tuubia sipsejä, sekä yhden pussin toisia sipsejä. En hävennyt ostoksiani, en myöskään jaksanut välittää muiden tuijotuksista saati ajatuksista. Tosin, en edes älynnyt kahella ympärilleni, kun mulla oli ajatukset muualla.

Noista ostoksista mä ite söin pienen palasen jäätelöä ja sipsipussista noin 1/3 osan. En muuta.

En kuntoile, olen läski, enkä vaan todellakaan jaksa välittää muiden mielipiteistä mitä tulee ostoksiini kaupassa.

Vierailija
15/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kehtaa mennä salille kun en mä osaa käyttää niitä laitteita yhtään...

Vierailija
16/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:32"]Nolompaa ja enemmän häpeilyn arvoista on mielestäni se, kun läskit ostaa herkkuja ja epäterveellistä ruokaa kaupasta, ei salilla käyminen.
[/quote]

Miksi häpeisin ostoksiani kaupassa?
Eilenkin kävin kaupasta hakemassa 2 litraa jäätelöä, 5 tuubia sipsejä, sekä yhden pussin toisia sipsejä. En hävennyt ostoksiani, en myöskään jaksanut välittää muiden tuijotuksista saati ajatuksista. Tosin, en edes älynnyt kahella ympärilleni, kun mulla oli ajatukset muualla.

Noista ostoksista mä ite söin pienen palasen jäätelöä ja sipsipussista noin 1/3 osan. En muuta.

En kuntoile, olen läski, enkä vaan todellakaan jaksa välittää muiden mielipiteistä mitä tulee ostoksiini kaupassa.
[/quote]

Siksi, koska sellaiset ostokset osoittavat täydellistä välinpitämättömyyttä omaa kehoaan ja terveyttään kohtaan. Toisaalta myös aika surullista miten ihminen, itseni mukaan lukien, antaa itsensä ajautua sellaiseen kammottavaan hälläväliä-tilaan, kun ei vaan enää välitä muista tai itsestään. Onneksi sain itseäni niskasta kiinni ja aloitin elämäntaparemontin ennenkuin oli liian myöhäistä.
T: 2

Vierailija
17/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:07"]

mä en kehtaa mennä salille kun en mä osaa käyttää niitä laitteita yhtään...

[/quote]

Meidän nainen (avovaimoni) meni alussa ihan opastetuille tunneille jossa neuvottiin laitteet/liikkeet. Aika iso ryhmä siellä oli ollut laidasta laitaa miehiä ja naisia. Suosittelen samaa, liikkeetkin oikein tehtynä on huomattavasti tehokkaampia kun rempoa niitä laitteita miten sattuu.

Vierailija
18/18 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaatteet päällä, selluliittia ja löysää lihaa ei edes näy. Varsinkin jos on normaalipainoinen niin ei mitään pelkoa. Laitteita jos ei osaa käyttää, niinkuin ei kukaan alussa, on syytä kysyä kuntosalin työntekijöiltä apua. Kuntosaleilla saa maksutta tai maksullisen saliohjelman ja laitteiden opastuksen. Montaa kymppiä ei maksa. Personal trainerinkin voi palkata, nekään ei konkurssiin vie jos tapaa muutamia kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme