Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! 2,5-vuotias heräilee öisin itkeskelemään

Vierailija
04.10.2015 |

Nukkuu noin 5-6 tuntia tyytyväisenä mutta loppuyö on käytännössä pelkkää "yhyy"-kitinää. Pitää vähän taukoa ja taas parkaisee. Jne. Kun menen lapsen luo, hän hymyilee ja selvästikin kaikki on ihan ok. Mutta huuto jatkuu heti kun poistun.

Päivällä ei osoita mitään "kitinän" merkkejä sen enempää kuin muukaan ikäisensä uhmis. Eilen nukahti rattaisiin ilman yhtään valitussanaa, nyt taas päkkärit meni "yhyy":n säestämänä. Korvatulehdusta olen epäillyt, mutta ei arista korvia eikä yöllä annettu Panadol muuttanut itkun tuhertamista miksikään.

Voiko syy itkuihin olla esim. reagointi siihen, että olen palannut takaisin töihin? Taapero meni jo aiemmin hoitoon eli se asia lienee jo "käsitelty", mutta minulla alkoi työt vasta viikko sitten. Suunnilleen samaan aikaan alkoi nämä kitinät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla reaktio siihen. Voit keskustella lapsen kanssa asiasta.

Vierailija
2/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti muistetaan, että vauvoilla on kaikennäköisiä kausia, mitkä vaihtuvat ennenkuin ehdit tajutakaan, mutta yhtä lailla lapsuudessa tulee näitä asioita mitkä vaikuttavat, niinkuin sanot töihin paluun. Juttelkaa mikä mieltä painaa.

Oletko lukenut unikauhukohtauksista ja muusta leikki-ikäisen nukkumisesta? Tutustu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla