Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kun näette viimeisillään raskaana olevan

Vierailija
05.10.2006 |

naisen rottweilerin kanssa lenkillä? Tai työntämässä vaunuja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että voi mitä kaikkea kamalaa (synnytys) ja ihanaa (vauva) tuolla naisella on edessään.

Vierailija
2/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kierrän kaukaa. Toivotan mielessäni äidille onnea synnytykseen ja elämään lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarkoitin, että työntää vaunuja niin, että on se rottweiler, mutta ei enää raskaana. Pitäisiköhän sitä opetella kirjoittamaan??

Ei kun tuli vaan mieleen kun itse tuollainen olen ja järjestäen mulle raskaana ollessa sanottiin, että teidän täytyy luopua koirasta, koska se tappaa lapsen ja nyt kun lapsi on jo syntynyt kysellään kuinka uskallat pitää tuollaista koiraa kun on pieni lapsi.

AP

Vierailija
4/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsirakas ;-).

Vierailija
5/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli tarkoitin, että työntää vaunuja niin, että on se rottweiler, mutta ei enää raskaana. Pitäisiköhän sitä opetella kirjoittamaan??

Vierailija
6/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, epäselvää on tämä ulossaanti, mutta toivotaan että ymmärrätte :)

ap

Vierailija
7/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisillään raskaana olevasta tulee mieleen että sillä on ihan kohta edessä se, mikä mulla puolen vuoden päästä...huuui.

Vierailija
8/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sakemannin annettiin nuuskia kaikki vauvat ja hyvin se ne otti laumaan ilman mitään pullisteluja. sitä paitti. rotikat on ihania kaunis koira. onko sulla uros vai naaras?

Vierailija
9/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä pidin kyllä koirani, ei tullut mieleenikään sitä lopettaa, tuosta tilanteesta on nimittäin nyt 4vuotta aikaa ja toinen lapsikin ehtinyt jo tulla :) Koira on aivan uskomattoman kärsivällinen lasten kanssa ja he nauttivat toistensa seurasta.

Meillä on narttu ja vuoden sisään tulossa uros.

Vierailija
10/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lemmikki olisi miten rakas tahansa, se on kuitenkin eläin ja sillä on eläimen vaistot. Itse en uskalla jättää vauvaa yksin rottiksemme kanssa vaikka se rakas onkin.

Vierailija
11/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No joo, epäselvää on tämä ulossaanti

ap

Vierailija
12/12 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 ja 2.5vuotiaat lapset :) Ja kyllä se koiruus usein on lasten kanssa samassa tilassa valvomatta kun en jaksa juosta lasten perässä koko ajan.

Toki ymmärrän, että jotain voi tapahtua, mutta luotan silti koiraamme. Vieraita lapsia EN KOSKAAN jätä valvomatta koiramme lähelle, yleensä suljen koiran jonnekin huoneeseen jos meillä on vieraita lapsia, sillä koiramme suojelee meidän lapsia muilta lapsilta eikä myöskään kunnioita muiden lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä