Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen isä ei pidä minusta :(

Vierailija
04.10.2015 |

Rivien välistä olen lukenut, että pitää minua laiskana. Emme asu miehen kanssa virallisesti yhdessä, mutta olemme pian muuttamassa. Kun olin työttömänä jäin usein miehen asunnolle ja nukuin pitkään. Sitten tiskasin, pyykkäsin jne ja sen jälkeen katselin sarjoja sohvalla maaten. Tuohon aikaan miehen isä kävi tekemässä remppaa miehen asunnolla ja pamahti paikalle tietysti aina silloin kun makasin sohvalla. Hän sai siis sen käsityksen etten tee mitään muuta. Kyselikin usein että olenko aina väsynyt. Tuohon aikaan olin kyllä hyvin väsynyt, mutta koitin kuitenkin pitää asunnon siistinä. Olen viimeisen 6kk ollut lähes koko ajan miehen asunnolla. Osallistun ruokakuluihin, siivoan ja laitan ruokaa. Tämä on ollut minulle ja miehelleni sopiva ratkaisu, kun kuitenkin haluamme viettää aikaa paljon yhdessä, mutta emme voi muuttaa vielä yhteen vuokra-asunnon sopimussakkoehdon takia. Tuntuu että järjestely on miehen isän mielestä huono.
Äsken miehen isä ja äiti tulivat käymään. Olin tiskannut, imuroinut, laittanut pyykit, pyyhkinyt pöydät ja pedannut pedin.. Ei kai miehen isä huomaa mitään näistä! Ainoastaan huomautti että maton alla on hiekkaa, kun jotain asetteli sitä siinä. Harmittaa että pitää minua laiskana, kun en sitä ole. :( Mies on minuun tyytyväinen, hänen mielestä olen "vaimomateriaalia." Heillä on kotona hyvin perinteiset sukupuoliroolit ja äiti on aina siivoamassa/leipomassa tms. Miehen äiti kyllä pitää minusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melko typerältä tämä miehen isä. Mutta mitä sitten vaikka ei pitäisikään susta? Ei sunkaan tarvitse pitää siitä. Ethän sä sen kanssa seurustele.
- Lilith

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikoinaan avomiehen isä inhosi mua, ihan avoimesti, haukkui ihan vaan siksi ett ilmoitin ettei mulla ole aikomusta hankkia lapsia. Ihan sama, ei mun tarvinnut sen kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
4/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raukkaa! Olisit nyt sanonut, että miehesi jyysti sinua illan ja sen jälkeen lähdit tienaamaan rahaa kaupungin yöhön, joten nyt sinun pitää levätä. Olet ansainnut leposi varmasti. Kysäise myös voisitko auttaa häntä kun anoppi ei varmasti mikään seksipeto enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan