Te jotka ette käy koskaan kampaajalla
Miten siistitte hiustenne latvoja? Leikkaako joku tuttunne hiuksianne? Vai annatteko olla sellaisina kun ovat?
Kommentit (35)
Leikkaan itse. Kerroksittain leikatuissa hiuksissa pieni epätasaisuus ei näy. Katsoin myös ohjeita Youtubesta, mutta eniten olen oppinut katsomalla kampaajia ja toisaalta kokeilemalla eri tekniikoita. Leikkaan aina varovaisesti, joten ei tule pahoja huteja. Niin ja myös värjään itse, siinä poikaystävä auttaa.
koska en käy kampaajalla, en käytä muotoilutuotteita enkä fööniä tai rautoja, hiusten latvat pysyvät todella hyväkuntoisina. ehkä viiden vuoden välein nipsaisen itse, ytäväni leikkaa tai sitten käyn ihan siellä kampaamolla ottamassa huonot päät pois.
Puolipitkät ja pitkät hiukset on helppo leikata itse. En juurikaan tykkää kerrostumista joten olen leikannut hiukseni tasapitkiksi netistä löytämilläni ohjeilla. Minusta on ihanaa, kun on täysin riippumaton ulkopuolisesta avusta hiuksia hoitaessa. Taidot myös kehittyy vuosien mittaan ja omasta mielestäni olen löytänyt hiustyylin joka oikeasti sopii minulle.
Vedän itse kaljuks aina välillä.
t.mies
Laitan itse. Leikkaan latvat kerran kuukaudessa tai kahdessa, otsahiukset leikkaan kerran viikossa ja värjään silloin tällöin.
On kaveri joka leikkaa latvat. Itse leikkaan etutukan ja värjään kun tarvitsee :)
Kun latvat ovat jo ällötttävän näköiset saatan ottaa ponnarista kiinni ja leikata pari kolme senttiä latvoista. :D Hiukseni ovat luonnosaan laineita ja vaikka kuinka suoristan hiuksia niin eipä se epätasaisuus haittaa kun pitkät hiukset kuitenkin liikkuvat "elävät" koko ajan.
Saiskos niitä youtube linkkejä jakoon, mistä olette opetelleet. Puolipitkille ja pitkille tarkoitettuja näin alkuun.
Kerran vuodessa leikkaan pitkien hiusten latvat itse. Puolet ja puolet molemmin puolin kasvoja ja on helppo leikata. Taipuisat ja tosi paksut hiukset. Ja huom hiusten leikkaus märkinä.
Etuhiuksia leikkaan tarpeen tullen, myös märkinä.
Kerran vuodessa käyn ohentamassa paksuhkoja etuhiuksiani kampaajalla.
Annan vaan olla. Hiukset aina julkisilla paikoilla joko kiinni tai päähineen alla. Olen luultavasti käynyt viimeisen kerran kampaajalla kesällä 2007. Hiukset kauheassa kunnossa. En vaan jaksa välittää.
Minulla on kihartuvat ja ohuet hiukset, joista on vaikea saada selkoa. Leikkaan itse, koska minullakaan ei näe missä se raja menee kiharoiden seassa. Sama se jos on vähän vinossa. Muutenkin toinen puoli on ollut lyhyempi kuin toinen viimeiset 8 vuotta varmaan (:D), se vaan aina menee niin. Suin sitten hiukset toiselle puolelle päätä.
Kampaaja on leikannut hiuksiani viimeksi vuonna 2008. Ei sen puoleen että olisi rahaakaan pistettäväksi kampaajalle, laitan sen rahan mieluummin muualle. Värjään myös itse.
Aiemmin värjäsin itse, mutta kyllä ammattilaisen ja amatöörin työnjäljen näkee, ainakin minun hiuksistani.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:28"]
Mun tytär leikkaa.
[/quote]
Sama täällä, minulla on olkapäille ulottuvat hiukset. Ne ovat hieman kihartuvat, ainakin laineikkaat, joten jälki ei tarvitse olla aivan viivottimen suora.
Väri on sellainen vaaleanruskea, joskus nuorempana otin tähän raitoja. Luonnonväri ei kuitenkaan ole ns. maantie, joten menee tällaisena. Säästän pitkän pennin verrattuna niihin, jotka joka toinen kuukausi heittävät parikin sataa kampaajalle.