Saaran "ura" on enää pelkkiä hömppäuutisia
Saaran piti esiintyä mm. Katy Perryn kanssa, mutta ekan sinkun julkaisemisen jälkeen ei ole tapahtunut mitään, ainoat esiintymiset Suomessa ja lehdissä enää pelkkää hömppäuutista, ei mitään musiikkiin (tai "musiikkiin") liittyvää.
Kommentit (70)
Saara on koomikko. Ei laulaja, ei näyttelijä, vaan koomikko.
Se, että tekee vähän musaa ja näyttelee, on monilahjakkuutta. Koomikon ura sillä on hyvässä nousussa.
Näin me kannustetaan omiamme tässä maassa.....
Eikös sillä ollut levy lähes valmiina, mutta tuli erimielisyyksiä tuottajan kanssa yms.?
Se hirveä kohina siitä kuinka "lähtee nyt amerikkaan uraa luomaan" sai jo arvaamaan, että reisille tulee.. elokuvarooli paljastui renny harlinin elokuvaksi ja sinkku oli surkeaa, siihen päälle imagon ja tyylin muuttaminen seksikkäämmäksi ja tulos: meillä on tusinasaara jota kukaan ei edes enää muista. mä en tiennyt ketä tarkoitat ennen kuin avasin viestisi. luulin et joku hottis/fitness/paratiisisaari hömppätähti..
Katsoin vasta nyt tuon videon, aivan ihana!!! :))) Tykkään kyllä Saarasta ja toivon hänelle pitkää uraa. On sen tyyppinen ihminen, että pärjää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:39"]Saara on koomikko. Ei laulaja, ei näyttelijä, vaan koomikko.
Se, että tekee vähän musaa ja näyttelee, on monilahjakkuutta. Koomikon ura sillä on hyvässä nousussa.
[/quote]
Ei se, että kaikki sen touhut on koomisia, tee siitä koomikkoa...
Minusta saara osaa laulaa :) youtubessakin live videoita missä laulaa omia biisejä.. Ja olihan se tossa tv:ssäkin laulamassa oman california nimisen biisin ja kuulosti hyvältä.
Koomikon ura nousussa? Missä? Miten? Varmaan USA:ssa taas joku salaperäinen megasopimus.
Mitä tulee omien kannustamiseen, niin Saaraa on pakkosyötetty joka jumalan mediasta jo ainakin kahden vuoden ajan, ja sitten ei tapahdu yhtään mitään missään. Olisi kiva, jos olisi edes jonkinlaista substanssia.
Mua vähän harmitti kun kuulin sen "I think you're really cute" kappaleen. Ei varmaan kukaan odottanut että Saarasta tulee koko maailman listaykkönen, mutta kyllä mä ainakin odotin että hän saa rakennettua jenkeissä ihan mukavan pikku-uran laulamisella. Jees, Harlinin leffa ja keikka jossain Suomen festareilla...odotin että jenkkien päässä häntä alettaisi puskemaan pinnalle eikä niin että hän lähtee sinne töihin mutta ainoa paikka tällä planeetalla jossa hänet tiedetään on Suomi. Jos haluaa tuollaisa julkista uraa rakentaa niin toivottavasti vielä onnistuu, raudan takominen sen ollessa kuuma meni vähän reisille mutta aina voi yrittää uudestaan jos intoa piisaa...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:39"]
Saara on koomikko. Ei laulaja, ei näyttelijä, vaan koomikko.
[/quote] Minakin osaan vaannella naamaani ja tyontaa kielen ulos suusta mutta en sentaan kutsu itseani nayttelijaksi.
Mä en kestä sen olemusta. Yrittää liikaa olla niin cool ja niin jenkki ja niin superstara ja ennen kaikkea - niin aikuinen. Hauskoja ne sen Youtube-videot, mutta nyt on tytön maailmantähtirooli mennyt jo yli.
Tää on niin tätä. Muistan joskus 90-luvulla, kun eurohumppalaulajatar Miisa lähti rapakon taakse Ameriikkaa valloittamaan ja iltapaskan etusivu julisti "Vapise Madonna, täältä tulee Miisa!". Kuka tänä päivänä edes muistaa koko Miisaa?
Voi jestas..!! Kuinka helvetin monta kertaa tässäkin ketjussa jo ehti toistua sana "lahjakas"? Kyllä sitä ollaan niiiin lahjakasta tyttöä niin lahjakasta tyttöä että! On todella lahjakastyttö. Lahjakastyttö sitä ja lahjakastyttö tätä.
HUOM! Älämölön pitäminen itsestään ja elämämöinti EI ole sama asia kuin lahjakkuus!
Joku Kielinainen ei ole missään vaiheessa ollut huippulahjakas multitalentti kahdeksas ihme, vaan ihan tavallinen ylisosiaalinen elämöijä joka tykkää pitää itsestään ääntä koska se on nykyään muotia, etenkin internetissä. Hänen lahjansa on korkeintaan imitaatio, sillä mitään kieliähän hän ei osaa puhua edes. Pelkkää imitaatiota ja äänekästä elämöintiä itsestään.
Eka youtube video oli ihan hauska, tosin liian pitkä. se kielillä puhumis vitsi. toinen missä se lauleli eri lajeja oli jo teennäinen ja väkinäinen. sen jälkeen onkin ollut pelkkää alamäkeä.
lisäksi ihme jutut jostain lahkoista ja onnettomat pisteen keräys yritykset tyyliin "olin ennen tosi läski".. hjohoihohioiaa
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:39"]
Iltapaskat näitä uutisia keksivät kaikenlaisten Instagram-kuvien perusteella, tuskinpa Saara (tai kukaan muukaan) itse lehtiin soittelee ja kertoilee fitness-harrastuksistaan...
Toisekseen: leffojen tai levyjen tekoprosessit ovat pitkiä, eli sopimuksen tekemisestä valmiin tuotoksen julkaisuun voi mennä helposti parikin vuotta.
[/quote]
Saaran manageri, joka on hänen sukulaisensa, soittelee hyvinkin ahkerasti lehtiin.
[/quote] Ei ole sitten amerikkalaisiin lehtiin soitellut (tai jutut eivat ole mennet lapi) koska sanaakaan en ole nahnyt painettuna. t.usalainen
1,5 vuotta ollut "pinnalla" eikä oo saanut kuin pari biisiä aikaiseksi (jotka nekin huonoja). Odotin tosi paljon Saaralta ja odottelua tää onkin ollut.
YouTubesta löytyy kymmeniä samanlaisia kieli-imitoijia ja satoja paljon parempia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:03"]Eka youtube video oli ihan hauska, tosin liian pitkä. se kielillä puhumis vitsi. toinen missä se lauleli eri lajeja oli jo teennäinen ja väkinäinen. sen jälkeen onkin ollut pelkkää alamäkeä.
lisäksi ihme jutut jostain lahkoista ja onnettomat pisteen keräys yritykset tyyliin "olin ennen tosi läski".. hjohoihohioiaa
[/quote]
No älä muuta sano. Toi läskihomma meni mulla yli hilseen. Koko ala- sekä yläasteen oltiin samoissa kouluissa ja sen keho ei oo mitään läskiä ikinä nähnytkään. Perus lapsi/teinipyöreyttä sillä vaan oli jota on vielä monella yläasteen jälkeenkin. Mitään ylipainoa ei ollut yhtäkään kiloa missään.
Itse olin teininä pyöreä ja ylipainoa 7kg...olin selvästi häntä tuhdimpi ja muakaan ei ikinä luokiteltu lihavaksi... niin joo-o ::::DDD
Huomaa kyllä että nyt väkisin jotain juttua yritetään uutisiin hänestä saada.
Mun mielestä oli loistavaa että hänelle on tullut julkisuutta ja hän on saanut kaikenlaisia mahdollisuuksia erinäisiin asioihin! Tottakai olen onnellinen hänen puolestaan yms mutta yhdessä välissä joka tuutista tursusi kielinaista... ja se sen "u r cool"-biisi mikä lie on ihan karsea... :((
Sara osaa laulaa...siis ihan oikeasti! Laulettiin koulun kuorossa ja rakasti laulamista. Mutta tykkäsi myös olla huomion keskipisteenä tosiaan. Hoilotti koulun käytävillä äänitaitojaan laulamalla kovaan ääneen niin että koulu raikui! :D
Saralla on suuri persoona ja kaikkea mutta julkisuuden myötä muuttunut aika teennäiseksi.... :s
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:39"]
Iltapaskat näitä uutisia keksivät kaikenlaisten Instagram-kuvien perusteella, tuskinpa Saara (tai kukaan muukaan) itse lehtiin soittelee ja kertoilee fitness-harrastuksistaan...
Toisekseen: leffojen tai levyjen tekoprosessit ovat pitkiä, eli sopimuksen tekemisestä valmiin tuotoksen julkaisuun voi mennä helposti parikin vuotta.
[/quote]
Saaran manageri, joka on hänen sukulaisensa, soittelee hyvinkin ahkerasti lehtiin.