Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin proteiinipatukoita tarvitsee?

Vierailija
04.10.2015 |

Tarvitseeko niitä jos käy juoksulenkeillä, tekee lihaskuntoa ja haluaa kasvattaa lihasmassaa? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä normikuntoilija tarvitse OIKEASTI yhtään mihinkään..

Vierailija
2/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta näytät trendikkäältä, olisi hyvä muutama patukkaa vetäistä salilla tai ainakin salilta pois kävellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mihinkään.

Vierailija
4/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin niitä välipalaksi, jos ruokailuvälit satunnaisesti venähtää liian pitkiksi. Laukunpohjalle parempi valinta kuin suklaapatukka. 

Vierailija
5/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laukussa välipalana mukana jos kiireitten takai ei ehdi lounaalle. Se saa huoletta olla siellä vaikka viikon toisin kuin hedelmät tms. Ihan ok ravintoarvot ja paljon energiaa niin jaksaa työpäivän loppuun

Vierailija
6/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos muuten ruokailut ja proteiininsanti on kunnossa. Itse syön satunnaisesti, jos ruokailuväli pitenee ja nälkä yllättää, muuten sortuisin suklaaseen tai karkkipussiin.

Vierailija
7/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tuplatunnin välil jumpas. Muuten alkaa heikottaan. Ja saan sen proteiinin jota lihastenkasvu tarttee. Olen allerginen useimmille hedelmille. Banaani käy mut sekään ei aina. Enkä viitsi mitään broilerin filet alkaa salil järsimään. Rahka tms kans aika työläs joten patukka on hyvä helppo ja nopea syödä treenin lomassa

Vierailija
8/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkalla bussissa vetäisen yhden iltapäivällä, muuten menisi ruokailuväli hemmetin pitkäksi. Pitää nälkää sen verran, että selviää kauppareissusta ja ruoanlaitosta napostelematta.

Vierailija
9/9 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötäväksihän niitä tarvitaan, kuten muitakin elintarvikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän