Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka olisi kyllästynyt 'baarielämään'

Vierailija
03.10.2015 |

Ja kyllästynyt on ehkä väärä sana. Onki kellään käynyt niin, että on ollut bilettaja-tyyppiä, mut sit alkoi perheelämä ym..ja sit kun tuli taas se aika kun olis mahdollisuus käydä viihdeellä, niin se ei ollutkaan enää mieluisa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi kyllästynyt, mutta nyt perheellisenä en sinne enää koskaan pääse. Joskus näen unta, että olen taas baarissa.

Vierailija
42/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö näin käy kaikille? Parikymppisenä piti päästä joka viikonloppu. Kolmekymppisenä oli perhe mutta sitäkin kivempaa, kun sitten harvakseltaan pääsi. Neljäkymppisenä ei enää kiinnostanut. Ja nyt viisikymppisenä koko ajatus on suorastaan vastenmielinen. Vaikea ymmärtää, mitä niissä yökerhoissa aikanaan näki.

Kaikki ei ramppaa baareissa nuorenakaan. Olemme erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten "baareilijat" usein nimittelevät ihmisiä jotka eivät baareile tylsiksi jne. Siis itse istuvat kaljat kourassa samoilla sijoilla viikonlopun tekemättä mitään muuta kuin juomiseen liittyviä asioita. Ja se ei ole tylsää ja yksitoikkoista?

Se ei ole monipuolista elämää tuo kännäily ja baarit. 

Sivusta 

Vierailija
45/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. kun ison tuopin hinta laskee 2 euroon kpl. Voin mennä baariin. Nykyhinnoilla ei kiinnosta pätkääkään. M40

Vierailija
46/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta toivottavasti ajaton aihe. Kunnioitan muiden kokemuksia, mutta vähän ihmetyttää se miten muka kaikki on iän myötä kyllästynyt baareihin ja että se kuului hyvin varhaiseen nuoruuteen.

Mun kokemus että harvalla siellä nuorena oli kivaa kun taas 35-50 vuotiaat saa siitä oikeasti jotain. Nuorempana niin typerää sekoilua ja vain yksi tapa miten siellä sai olla. Harvalle oli ihanteellinen ympäristö. 

Nyt meillä keski-ikäisillä on jopa parempi ulkonäkö, ainakin miehillä ja enemmän tyylitajua sekä tuhat kertaa paremmat sosiaaliset taidot. Voi oikeasti tutustua ihmisiin ja viettää hauskoja iltoja missä kaikilla on kivaa. Olen itse viettänyt esim yksin ihan parhaan illan kun löysin tuntemattomia keiden kanssa vietin illan ja meillä oli ihan paras tunnelma. Kaikilla enemmän annettavaa kuin nuorena. Valtaosalla nuorista ei ole muuta annettavaa kuin se ikäkokemus että ovat samanikäisiä kuin muut teinidiskossa.

Vierailija
47/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia, viimeisimmän eron jälkeen en halua enää miestäkään. Baarissa käynyt viimeksi n 10 v sitten eikä voisi vähempää kiinnostaa. Käytän hyvin harvoin alkoholia. En kestä känniläisiä yhtään. 

Vierailija
48/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ei ole vielä mitään baarielämää,  Ellei se ole työpaikka.

Vierailija
49/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin heti kun ensimmäisen kerran baarissa kävin. Ei ole minun juttuni.

Vierailija
50/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ei yhtään hukattua iltaa, yötä, seuraavaa päivää eikä hukattua rahaa enää vuosiin.

Vierailija
51/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta toivottavasti ajaton aihe. Kunnioitan muiden kokemuksia, mutta vähän ihmetyttää se miten muka kaikki on iän myötä kyllästynyt baareihin ja että se kuului hyvin varhaiseen nuoruuteen.

Mun kokemus että harvalla siellä nuorena oli kivaa kun taas 35-50 vuotiaat saa siitä oikeasti jotain. Nuorempana niin typerää sekoilua ja vain yksi tapa miten siellä sai olla. Harvalle oli ihanteellinen ympäristö. 

Nyt meillä keski-ikäisillä on jopa parempi ulkonäkö, ainakin miehillä ja enemmän tyylitajua sekä tuhat kertaa paremmat sosiaaliset taidot. Voi oikeasti tutustua ihmisiin ja viettää hauskoja iltoja missä kaikilla on kivaa. Olen itse viettänyt esim yksin ihan parhaan illan kun löysin tuntemattomia keiden kanssa vietin illan ja meillä oli ihan paras tunnelma. Kaikilla enemmän annettavaa kuin nuorena. Valtaosalla nuorista ei ole muuta annettavaa kuin se ikäkokemus että ovat samanikäisiä kuin muut teinidiskossa.

Joo ja lähtee jo ihan siitä, että nuoret poket katsoo keski-ikäisiä asiakkaita ylöspäin ja ihan syystäkin. Juniorina mentiin anteeksipyydellen sisään. Mulle ainakin keski-ikäisenä poket osoittaa aitoa kunnioitusta.

Vierailija
52/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa en ole koskaan käynyt muuten, kuin muutaman kerran kesässä pullakahveilla. Siinä on minulle ihan tarpeeksi "baarielämää". M65

Vierailija
53/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä hyvä tulokulma, jos oisi energiaa aloittaisin baareilun uudestaan ihan tän vuoksi. Sun seurassa ois kiva ilta. Mutta en jaksa enää.

54/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus meni kauan aikaa sitten. Jos yli kolmekymppisellä menokenkä keulii, niin jotain on todellakin jäänyt elämättä nuorena. Nuorena niissä tuli ravattua ja ei todellakaan kaipaa sinne. Mieluummin menen metsään kuin baariin. Alkoholin käytönkin lopetin jo useampi vuosi sitten. Turhaa yhtä kaikki. Rahaa menee, terveyttä menee, saa pahan olon ja miksi? Siksi että "kuuluu" ottaa sitä vinettoa jossain tilanteissa. En ole sosiaalisesti arka, enkä tarvi alkoholia siihen että juttua irtoaa. Baarit on aivan liian meluisia ja ihmiset pelkkiä tyhjiä kuoria. Vaikka haluaisin pelkkää yhden illan juttuakin, niin mieluummin selvinpäin ja vaikka Tinderistä. Mutta en sitä että menen onkimaan kännissä baaritiskille jotain väsynyttä vosua.

The Captain is always right - I'm the Captain

Vierailija
55/55 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei olla miehen kanssa käyty baareissa yli 20 vuoteen. Ei yhdessä eikä erikseen. Muissa illanvietoissa kyllä, mutta baariin ei ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme