Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiljaiset ihmiset ovat niin koppavia?

Vierailija
03.10.2015 |

Kävelevät ylimielisen oloisesti ympäriinsä ja välttelevät kontaktia muihin ihmisiin. Luulevatko olevansa niin paljon muita parempia, ettei tarvitse edes osallistua keskusteluihin? Kysymyksiinkin saa yksisanaisia vastauksia. Todella moukkamaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono ja wäsynyt.

Vierailija
2/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vain vaikutan tuollaiselta, oikeasti olen ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi puheliaat ovat niin koppavia, että luulevat kaikkien jaksavan kuunnella heidän itsekeskeisiä jaarituksiaan.

Vierailija
4/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä, vaikka provohan tämä on. Ujoja ja estyneitä luullaan tosiaan joskus ylimielisiksi. Siinähän luulette.

Vierailija
5/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisia pidetän myös muita viisaampina. Jotkut ehkä onkin.

Vierailija
6/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mitkä ihmissuhdetaidot ap:lla :D

Vierailija
7/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen hiljainen ja ujo mutta välillä kyllä myös ylimielinen (oli siihen syytä taikka ei). Siis että kyllä usein ajattelen että ihmisten jutut ovat typeriä enkä sen vuoksi niihin osallistu. Mutta sehän ei tarkoita että ne oikeasti olisivat typeriä, vain minun mielestäni. Joskus taas tekisi mieli osallistua mutta en keksi sanottavaa tai mietin että kuulostaisin vain typerältä (niin kuin varmasti jonkun mielestä usein kuulostankin. Sehän taas ei tarkoita olisin oikeasti typerä.) Joten jos sinua ahdistaa ajatus siitä, että joku ujo ja hiljainen pitää sinua tyhmänä, niin kysehän on sinun huonosta itsetunnostasi. Sinun pitää opetella kestämään, että maailmassa on ihmisiä, joitten mielestä et ole ihana ja huippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme